mandag 21. januar 2013

Oppkvikkande


For meg er innhaldet på dette bildet 
herleg oppkvikkande.

Då eg slo opp ordet i Nynorskordboka,
las eg om kraftigare lut for 
å bli oppkvikka...

Luktesalt - hjortetakksalt, ammoniumkarbonat NH4)2CO3.
virkar opplivande når nokon har svimt av(Store Norske Leksikon)
I teater og film har me sett
slike flasker i bruk når nokon dåna.
 
Flakong, lukteflaske | Barri, F.
(bilde frå Norsk Folkemuseum) 
 
Lukteflaske - lita flaske med parfymert og
oppkvikkande stoff.
Lykkepille - medisinsk preparat med oppkvikkande verknad.
Koffein - oppkvikkande giftstoff i kaffibønner og teblad.
Injeksjon - innsprøyting av medisin i kroppen.

Ved middagsbordet fortalde eg mannen min om 
dei "oppkvikkande opplysningane".

Då seier han:

Det mest oppkvikkande må vere 
eit smil og eit varmt blikk.

Til deg som les dette:
Hadde du vore nærare skulle eg gitt deg 
både smil og varme blikk :) 

Anne-Mari 


16 kommentarer:

  1. Det var kloke ord frå mannen:) Det hadde vore veldig kjekt med smil og varme blikk frå deg. Du ser så snill og blid ut;) Ha ei fin og oppkvikkande veke.

    SvarSlett
  2. Takk for oppkvikkende informasjon..og jeg er enig: Det aller beste er et smil og et varmt blikk :-)
    Sender en varm klem også.

    SvarSlett
  3. Sender et smil tilbake :) Et smil er noe alle forstår, uansett språk!
    Hilse den kloke mannen!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  4. Det var kloke ord fra mannen din =)

    SvarSlett
  5. Så nydeleg sagt!

    Takk for omsorg! Er litt betre, men kjenner at det er fornuftig å halde seg heime ein dag til.. iallefall..

    Og du, eg kjenner både smil og varmt blikk igjennom det du formidlar i bloggen din :-)
    Hels den kloke mannen!

    PS: flott bilete forresten!

    SvarSlett
  6. Det var visdomsord frå mannen. Tenk, så enkelt kan det gjerast, med eit smil :-)

    SvarSlett
  7. Hoddus for ein kjekke mann.....det er eg jammen enige i.
    Her kjem eit smil og varmt blikk gjennom skjermen til deg :)

    Ha ein oppkvikkandes kveld.
    God klem frå MarJE.

    SvarSlett
  8. Du har en klok mann.
    Her kommer et smil og et varmt blikk fra meg!

    SvarSlett
  9. Kloke ord fra mannen. :-) Men interessante ting du hadde funnet ut også. :-)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  10. Så sant, så sant.
    Ord er interessant, og av og til får ord vi bruker en annen betydning enn hva vi trudde.
    Og for ett nydelig bilde du har - det likte jeg :)

    Jeg har smilt i hele ettermiddag, for i dag har jeg omsider fått stabilt internett, og kan endelig bevege meg inn i blogglandia igjen.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  11. Et smil kan gjøre mye bra.
    Ønsker deg en smilende god uke :)

    SvarSlett
  12. Hei :)
    Svar ang. strikka halsen. Eg la opp 111 maskar på pinne nr 8.
    Ja her strikkar du rundt på rundpinne. Eg strikka opp 2 nøster, synest det vart passe. Den kan sjå litt laus ut når du strikkar men det jamnar seg ut når du tek den på. Den er veldig dekorativ. Skal lage meg fleire av den. Når ein lagar den i anna garn enn ull kan ein bruke den heile året. Passar fint til ein gensar eller skjorte inna dørs også.
    Lykke til.
    Klem frå mag.

    SvarSlett
  13. Hei;)
    Oppkvikkende kan være så mangt;) Men orda til mannen din var flotte;)
    Trening er også ganske oppkvikkende;)
    Et godt varmt smil til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  14. Hei!
    Takk for fine kommentarar på begge bloggane mine og velkommen som fylgjar begge plassar!
    Klok mann du har - må sei meg heilt enig med han!
    Klem frå Alva/Alvhild

    SvarSlett
  15. Her kom smilet frem av alle dine oppkvikkere - som jo ble slått litt i hjel av mannen din ;) hehe, men han har da så absolutt rett! Jeg håper du har en fin og oppkvikkende dag . Mange klemmer <3

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.