tirsdag 15. januar 2013

Å leve

Hjartet med dei fine orda
fekk eg i julegåve.



" Å leva det er å elska "

Å leva, det er å elska det beste di sjel fekk nå;
å leva, det er i arbeid mot rikare mål å trå.

Å leva, det er i livet å finna det største verd;
å leva, det er å finna til sanning i all si ferd.

Å leva, det er å leggja all urett og lygn i grav;
å leva, det som havet å spegla ein himmel av.
 Anders Vassbotn


Hugs gårsdagen,
drøm om morgondagen
og LEV dagen i dag.

Til slutt vil eg takke for alt det fine
dokke skriv i bloggen min.
Eg set stor pris på det.

 God kveld til alle som tittar innom !

Anne-Mari

19 kommentarer:

  1. Hei;)
    Dette er kloke ord å leve etter;)
    Så koselig gave å få;)
    Her er jeg på beina igjen, men uten hørsel på et øre:/ etter ørebetennelsen. Litt ekkelt, men den kommer tilbake;)

    Ha en fin uke.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Nydelige og viktige ord til ettertanke!! Så kjekt å få slike gaver!! Det er slikt som varmer langt inne i sjela:)))
    Ønsker deg ei fin uke videre:)
    Stoor klem:)

    SvarSlett
  3. Fine ord, og fint hjerte .

    SvarSlett
  4. Åh... kor fint! Og ei fin påminning... Å legga all urett og lygn i grav.... Det skal eg prøve å gjere no framover...

    Takk for kloke ord og ha ein fin tirsdagskveld ;)

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Utrolig flott, jeg legger de ordene bak mitt øre,,som det heter he he,,
    God kveld til deg fra Marit.

    SvarSlett
  6. Flotte ord,
    Og nydelig hjerte.
    Ei fortsatt god uke til deg :)

    SvarSlett
  7. Kjempefint hjerte du har fått! Gode ord til ettertanke.

    Og takk for oppmuntrende kommentar hos meg! :-)

    SvarSlett
  8. Ei julegave til ettertanke og glede! Visst er det mange minusgrader her, men kuldegradene ved kysten går gjennom marg og bein og gjør mer av seg. Synes det er helt greit med alt som er normalt når det gjelder været. Det blir noen turer ut, men de varer ikke så lenge.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  9. Det var ei fin gåve....og så fine ord som virkelig er verd å hugse på og ikkje minst leve etter.
    Songen også...vakker eg kjenner det heilt inn i hjerterota når den blir songen .

    NattaKlem frå meg inn i bygda.

    SvarSlett
  10. Gode ord som ikke alltid er like enkle å leve etter....

    SvarSlett
  11. Fine og gode ord til ettertanke. Veldig koselig gave å få.
    Ønsker deg en fin uke!


    SvarSlett
  12. For en koselig gave:) Viktige ord å leve etter selv om det kan være veldig vanskelig innimellom. Prøver å minne meg selv på at øyeblikkene ikke kommer tilbake og at jeg må sette pris på de:)
    Likte også godt uttrykket; å lytte med øynene - det er akkurat det jeg prøver på når jeg tar bilder:)

    Fin onsdag og god klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  13. Fin påminning om hva vi har :-)
    Det kan være vanskelig,men jeg øver og øver :-)
    Å lytte med øynene,synes jeg er litt lettere. Jeg gjør det mye på jobben. Og på tur..

    Håper du har fine dager.
    Varm klem herfra :-)

    SvarSlett
  14. Så fint hjerte med gode ord!

    SvarSlett
  15. Fine og viktige ord på det hjertet!
    Takk for koselige kommentarer hos meg ;)
    Jeg syns "Amo sin blogg" er fint jeg ;)

    Anita

    SvarSlett
  16. Jeg sier bare kort og godt: Nydelig ♥
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  17. Querida amiga Anne !!

    Perdoa-me invadir seu espaço, mas achei seu blog. navegando pela NET e resolvi visitá-lo. Ele é maravilhoso. Adorei tanto pelo Layout como pelo conteúdo. Está de parabéns. Já sou seu seguidor.

    Beijos de luz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    POETA CIGANO – 17/01/2013

    “Poesias do Poeta Cigano”

    http://carlosrimolo.blogspot.com

    Macaé – Rio de Janeiro – Brasil.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.