lørdag 1. februar 2014

Gi bort




Det er på tide å gi ei merksemd til
lesarane av bloggen min.
Sidan starten av august 2011 har det
vore over hundre tusen sidevisningar
og det må feirast.

Eg er stolt og glad over alle dei 
kjekke folka der ute som brukar av tida si til
å vitje bloggen min !
Og alle som skriv så fine kommentarar !

Eg vil gjerne gi eit par gåver
til lesarane mine.
Og har valt ut ting som eg likar å bruke sjølv.


To spisebrikker, vendbar,
( Madame design )



Hengepynt,
 Mona Hjerte i antikk sølv
( Black Design )











44 kommentarer:

  1. Er eg først ute? Kult;) Eg likar bloggen din veldig godt, og tek sjølvsagt 3 lodd. Fine premiar;) Riktig god helg til deg!

    SvarSlett
  2. hei, veldig flotte premier må jeg si :) Jeg vil gjerne følge bloggen din, så jeg tar 2 lodd og prøver lykken :) Kjekt med nye bloggvenner, ha en fin helg og Gratulerer, hilsen Beth i Bergen

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Jeg blir med på gi borten og tar 3 lodd. Flotte premier du har!

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn som nesten snør ned.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med store tall! Klart jeg blir med og feirer den fine bloggen din! Jeg prøver lykken med 2 lodd.
    God helg! :-)

    SvarSlett
  5. Snille Anne-Mari for nokre flotte ting du gir bort! Klart eg vert med og feirar bloggen din! 3 lodd på meg:)
    Ønsker deg ein flott laurdagskveld og ei fin helg!
    Klem frå meg.

    SvarSlett
  6. Flot give-away. Jeg deltager med 2 lodder.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlett
  7. Jeg blir med på din Give away.
    Tar 3 lodd. Fine premie og fin blogg.
    God helg Anne Mari,klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Så snill du er:)og flott gave og!eg vil være med og tar 2 lodd:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne delta med 2 lodd. god helg! Mvh. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  10. Så fine gaver! Jeg blir gjerne med - og tar 2 lodd!
    Fin dato du trekker på forresten, den likte jeg :)
    Klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  11. Så nydelige ting du gir bort!
    To lodd på meg.

    Klem, Kari

    SvarSlett
  12. Flotte gaver som vanker hos deg! Gratulerer med høyt besøkstall :)
    Det blir 2 lodd på meg.
    Ønsker deg ei flott kommende uke!

    Klem fra meg til deg :)

    SvarSlett
  13. Så fine gaver da, jeg vil gjerne være med.
    3 lodd på meg.

    Maritklem.

    SvarSlett
  14. Jeg er så glad jeg fant inn til bloggen din, det har vært så kjekt å følge deg hit og jeg gleder meg til å slå lag videre også:)
    Synes du er flink til å finne premier du også, jeg trekker 3 lodd og krysser fingrene for vinnerlykke.

    God klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  15. Så fine ting, tar to lodd.

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med på gi-borten din! To lodd til meg :)

    SvarSlett
  17. Jeg blir gjerne med .
    3 lodd takk .
    Klem Anne

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne delta med 2 lodd :-) Hilsen Marit

    SvarSlett
  19. Jeg blir gjerne med, flotte premier:-) 3 lodd:-)

    SvarSlett
  20. Fin gi bort, jeg er gjerne med Anne-Mari.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  21. For ein fin gi bort du har laga til. Selvfølgelig melder eg meg på.
    Tek full pott 3 lodd :)

    Klem.

    SvarSlett
  22. Hei;)
    Selvfølgelig blir jeg med;) 3 lodd på meg;)

    Klem

    SvarSlett
  23. Du har en kjekk blogg å besøke da. Ikke rart vi titter innom. Jeg tar 2 lodder. Lykke til med give Awayen

    SvarSlett
  24. Hei :) Takk for besøket på bloggen min:)
    Jeg blir gjerne med på gi borten din! Jeg prøver lykken med 3 lodd.
    Klem fra Susann

    SvarSlett
  25. Godt du minna om dette, den hadde jeg glemt
    Jeg skal linke på sida mi, så da blir det to lodd på meg.
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  26. Fine gaver, jeg tar 2 lodd takk, følger og kommentar :-)

    SvarSlett
  27. Gratulerer :) Så flotte premiar. Eg har lagt meg til som følgar, så då blir det 2 lodd på meg. God helg.

    SvarSlett
  28. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  29. Hei hei :)
    Da har jeg somlet meg til å delta i give awayen din :) Så får vi se om jeg er like heldig denne gangen :p
    Trekker 3 lykkelodd, og krysser fingrene.

    Grattis med flotte tall - det er alltid kjekt å ha mange på "besøk" ;)

    God klem til deg :)

    SvarSlett
  30. visst vill jag vara med och tar två lotter.
    bittan4@gmail.com

    SvarSlett
  31. Henger meg på! Så fine gaver. 3 optimistiske lodd til meg!

    SvarSlett
  32. Åh så flott giveaway! :)
    Her prøver jeg lykken med 2 lodd:)
    Klem fra swimzy

    PS: bli gjerne med på min giveaway på matbloggen min:
    http://swimzys-matblogg.blogspot.no/2014/02/giveaway-blogger-er-4-ar.html

    SvarSlett
  33. Gratulerer med fine tall! Og flotte ting du gir bort! Tar ett lodd og håper det er et vinnerlodd!

    SvarSlett
  34. Gratulerer med flotte tall, Anne-Mari!
    Det er alltid hyggelig å "stikke innom" bloggen din! :)
    Klart jeg blir med i trekningen. Jeg deltar med 3 lodd.
    Ha en super dag! *klem*

    SvarSlett
  35. Satser på vinnerloddet :-) Flott blogg du har !!! titter innom med ujevne mellomrom ...

    SvarSlett
  36. Delt innlegget på bloggen min: http://cectsite.wordpress.com/2014/02/17/giveaway-2/

    Krysser fingrene med 2 lodd

    Stine Høie
    gurimmalla@yahoo.no

    SvarSlett
  37. Så hyggelig! Jeg deltar med ett lodd:)

    SvarSlett
  38. So pretty, thank you! A friend from Greece!

    SvarSlett
  39. Hei, jeg kom hit via bloggen til heklebloggen til Britt,

    har lyst å være med på din give away !!

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  40. Flott blogg.
    Legger meg til som følger og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  41. Nydelig gave, jeg vil gjerne være med.
    full pott på meg.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.