mandag 11. november 2013

Rullehua/FWSS-hua

strikka med to trådar
Drops Alpaca
vart veldig stor (etter mitt syn).
Eg tenkte å tove den sjøl om
det ikkje var planen i utgangspunktet.

Men så ein dag kom
Celina Marie på besøk,
og eg viste henne hua. 


Ho tok den på seg,
og sidan har ho brukt den nesten 
kvar dag siste halvåret.....
" Eg elskar denne hua
seier ho :) "
Og ho kler godt grønfargen.

Oppskrifta fann eg hos
Sidsels kreative hjørne

Det er kjekt når det ein lagar
blir sett pris på :)

Farmor




17 kommentarer:

  1. Så kjekt! Luene blir store nok med en tråd Drops Alpaca. men hva spiller det for noen rolle når jenta er fornøyd og lua blir brukt? Du må strikke mer, absolutt! Sleit litt med å få opp dette innelgget, Fikk det opp først da jeg trykte på navnet ditt. Merkelig.
    Klingebakst her i dag, men nå er jeg klar for en tur ut i sola.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så knallfin lue og ekstra gøy når dei vil bruke det støtt og stadig:)
    Ønsker deg ein fin dag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Koselig at ting man lager blir brukt.
    Fin lue. Ønsker deg en fin novemberkveld.
    Klem fra Ella

    SvarSlett
  4. Det var en lue jeg likte!
    Kjempefin! Takk for kos hilsen!

    -Margit-

    SvarSlett
  5. Herleg! Å vere farmor eller mormor er vel livets dessert?

    klem på ein heilt vanleg novembertysdag :-)

    SvarSlett
  6. Ååå så koseleg! Så utruleg kjekt når ting ein lagar vert sett slik pris på!
    Må vere godt for eit farmorhjerte å oppleve:)
    Ha ein fin tysdagskveld!
    Klem.

    SvarSlett
  7. Å kor kjekt at hua du laga vart såååååå godt likt av barnebarnet. Ja, vi er så forskjellige i smak og behag og det er jammen godt.
    Ei herlig hue til ei like herlig jente.

    Koseklem frå meg.

    SvarSlett
  8. Så koseleg at lua blir brukt heile tida;) Det fortel mykje.

    SvarSlett
  9. Så fin lue og veldig koselig at den falt sånn i smak:-) Elsker at hjemmestrikkket er så "in"..!! Lykke til med stjernebretting!
    Klem♥

    SvarSlett
  10. Hon passar bra i den, förstår att hon tyckte om den!

    SvarSlett
  11. Så koselig! Herlig når ting blir satt pris på <3

    Klem

    SvarSlett
  12. Så herlig med en farmor slik du er <3 nydelig lue og ikke minst digger jeg fargen <3 Så god du er. Ønsker deg en skjønn uke videre - og du, takk for at du er her i bloggeverden....

    SvarSlett
  13. Alltid hyggelig når det man lager blir satt pris på.
    Luen var fin den.
    Klem
    Mormor

    SvarSlett
  14. Så kjekt med en farmor som strikker, hua var knallfin - nydelig farge:)
    Og jeg tror jammen det er "samme hua" som jeg hadde da jeg gikk på barneskolen, jeg hadde ei rosa/lilla ei og det var vel kun den jeg brukte om jeg husker rett:)

    Fin kveld til deg
    og god klem:)

    SvarSlett
  15. Super lue, syns jeg! Grønt er skjønt!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.