torsdag 14. november 2013

Azalea 2013

Kanskje du hugsar at eg hadde eit 
innlegg om ei Azalea på stamme
som eg kjøpte i
november 2005.


Sist sommar fekk den stå ute i ver og vind.
 Det likte den godt,
og sette raskt nye knoppar.

Bilde frå august.

Den treivst godt med å vere utendørs på ferie, 
og vart så stor
at den får ikkje plass i vanleg 
glaskarm lenger...

Slik er den no, har blomstra sidan i sommar.
Litt "stjantete" kanskje, men blomstrane
er fine. 


Eg må legge til at eg har
hatt mange azaleaer, men aldri fått dei 
til å vare mange veker.

Denne er eit unntak !
Eg må vedgå at eg er litt stolt av den ♥

Torsdagstema: I like  

Ynskjer deg ein fin dag !

Anne-Mari 






18 kommentarer:

  1. Så flott at den har vart så lenge:)ein kjempefine blomst❤️
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Det var en virkelig flott Azalea! :)
    Det er ikke den letteste blomsten å ha med å gjøre... :-/
    Svigermor har en busk som er veldig fin.
    Må dagen bli god! *klem*

    SvarSlett
  3. Vilken fin Azalea har själv en rosa i fönstret men den är mindre än din.
    Ha en bra dag;-)

    SvarSlett
  4. Det var ei flott asalea! Veldig kjekt når ein får noko til å kome igjen:)
    Asalea er iallefall ikkje av det enkle slaget... det som ofte skjer når dei kjem i hus er at dei ikkje toler overgangen og kastar blada. Lyst,kjølig og ikkje tørke ut er oppskrifa, men det kan du heilt sikkert frå før når du har hatt den så lenge;) Godt gjort er det, det har eg aldri klart å få til iallefall:)
    Gløymer å vatne eg, difor har eg nesten berre orkidear;)
    Måtte le litt av uttrykket stjantete... det har eg ikkje høyrt sidan eg jobba i blomsterbutikk! Det var eit ord eg høyrde ofte då, særleg frå eldre damer:))

    Ha ein fin dag:)
    Klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi hi,ja eg tenkte på det når eg skreiv det med eldre damer at det kunne tolkast slik, men tru meg Anne-Mari, eg ser absolutt ikkje på deg som ei eldre dame!!!
      Dei var som regel kvite i håret dei som kom med det uttrykket:))
      Og det er ikkje du;)
      Klem igjen:)

      Slett
  5. Vilken ståtlig azalea! Den kan du verkligen vara stolt över!

    SvarSlett
  6. Så fantastiskt vacker Azalea! De är inte lätta att sköta så grattis!

    SvarSlett
  7. Nydelig, du har et godt blomsterhjerte!
    Så fin lue i innlegget under her - flott farge på lua, skjønner godt at den falt i smak hos den unge damen! :-)

    SvarSlett
  8. Fantastiskt! Det har jag aldrig lyckats med. Klarar de knappast en vecka ens. :-(

    SvarSlett
  9. Du verden, for en nydelige asalia.
    Har ikke prøvd det noen gang
    De overlever som regel bare så vide jula
    Ha ei herlig helg :)

    SvarSlett
  10. Den är så vacker. Vilken härligt uppfriskande färg.

    SvarSlett
  11. Imponerende! Jeg har to stykker med samme fargen på blomstene som din, men de er kjøpt på coopen for noen uker siden.
    Mørk og mild novemberkveld. Strikker julegavesokker og hører lydbok. Helene Uri "Rydde ut" lest av Ingrid Vollan.

    Ha en fin kveld du også! Nydelig bilde på den nye headeren din, forresten!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  12. Så nydeleg!
    Grådig imponert hadde ein Bergenser sagt ;-)

    Ha fin kveld!
    Her er det litt kaffipause og minibloggrunde.
    Jobben må gjerast.. Så no må eg starte igjen :-)

    SvarSlett
  13. Skjønnergodt du er stolt av den og at du får den til å blomstre såååå lenge.

    SvarSlett
  14. Kjempefin;) Så gøy å få den til å komme igjen og blomstre så flott og lenge;) Jeg har de kun i korte perioder;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  15. Oj så vacker, riktigt praktfull och färggrann. Kul att den blommar igen och igen :0)

    SvarSlett
  16. Imponerende! Og så stor den er. Azalea er en vakker blomst med nydelig farge. Men jeg kjøper den aldri for jeg vet jo hvordan det går....

    Klem Vigdis

    SvarSlett
  17. Du har all grunn til å være stolt, jeg er imponert og pittelitt misunnelig;)

    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.