søndag 3. mai 2015

Finne ly av Aina Basso



Dette er Aina Basso si fjerde bok.
Det er ein historisk roman om korleis 
dei reisande vart behandla her i Noreg
i ei tid me ikkje kan vere stolte av.
Fordommar som også står sterkt i dag.

" Finnskogen, 1849. Hanna søkjer teneste hos ein enkemann
med to søner. Karfolket på garden har ikkje mykje til overs
for dei som er av reisande slekt, så Hanna må halde tett
om opphavet sitt. Den yngste sonen, Johannes, får eit godt
auge til henne, men odelsguten står i vegen for forsøket
hans på å nærme seg. Fordommar, frykt og sjalusi veks
fram, og Hanna må ta stilling til kva tryggleiken er verd
om han går på kostnad av hennar eigen fridom. "

Aina Basso er historikar og romanane hennar
er knytt til historiske hendingar.
Sjå innlegg om dei tre første bøkene

Eg lika godt denne boka, den er skriven på ein nydeleg måte
som gjer at eg måtte lese oppatt setningar
 berre for å nyte språket.
Den kan ikkje berre skumlesast.
Boka er skriven på nynorsk.

Romanen var nominert til 
Bokbloggerprisen 2014

Ei bok eg vil anbefale deg å lese.

Anne-Mari



9 kommentarer:

  1. Det ser ut til å vere ei bok eg kunne lika å lesa :)
    Ønskjer deg ein flott sundag!

    SvarSlett
  2. Et viktig tema hun skriver om. Takk for at du gjorde meg oppmerksom på denne forfatteren og bøkene hennes! :)
    Denne må jeg lese!

    SvarSlett
  3. Takk for boktips! Det blir lest lite for tida, men det kommer vel roligere tider.
    Nå har vi akkurat vært innom bilene dine igjen. Fast kveldsrituale.

    God ny uke ønskes av Ingunn

    SvarSlett
  4. Så vakkert med en god bok. Det er bøkene av Aina Basso ennå ikke i tysk - så jeg måtte prøve norsk... Kos deg med lese og ha en god kveld Anne-Mari
    Hilsen og klem.

    SvarSlett
  5. Høres ut for at dette er en god bok, ja.Jeg liker nynorsk veldig godt, flott å lese, og høre lest i dikt og her på bloggene, men å lese en hel bok vet jeg ikke om jeg kan. Kanskje jeg skulle prøve.
    Takk for kommentar. på spørsmål om Emma liker å ha hette på, vil jeg si at hun er vant til mine påfunn og godtar det meste. Bruker ikke dress når det er tørt, men er veldig greit når det er sølete og vått. Håper du har en vakker dag! -Margit-

    SvarSlett
  6. En bok jag inte känner till men ämnet är högaktuellt och det är inte många som kan vara stolta över behandlingen av romer!
    Önskar dig en fin dag!

    SvarSlett
  7. En bok jag inte känner till men ämnet är högaktuellt och det är inte många som kan vara stolta över behandlingen av romer!
    Önskar dig en fin dag!

    SvarSlett
  8. Takk for boktips! :)
    Har hørt om forfatteren men ikke lest noe av henne.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.