søndag 17. mai 2015

Gratulere med dagen !

17. mai

heiser me flagget til topps.
(bilde frå 1. mai)

Tulipanane helsar 
nasjonaldagen velkomen.

Utfor døra står hektoliteren
pynta i
raudt, kvitt og blått.

I ettermiddag kjem dei
 av familien som har høve til brennsnut og
den tradisjonelle 17. mai desserten.
Her

I år skal eg gå i tog med dei to minste barnebarna,
går med barnevogna i lag med
2. klassingane ved Hasund skule.
Storesystra spelar i korpset.
Begge foreldra er med i 17. mai-komitèen. 
Farfar er i sentrumskrinsen der han skal
halde tale ved minnesteinane ved Ulstein kyrkje.
Vidare syng han i Ulstein mannskor.
Så han har programmet fullt.

No kl. åtte skin sola frå skyfri himmel
og 5 grader.
Vona er at det blir slik heile dagen !

Gratulere med dagen !
Ynskjer deg og dine
ei fin feiring !

Helsing Anne-Mari





8 kommentarer:

  1. Önskar dig ett riktigt fint firande idag 17:de maj!
    Stor kram!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen! Vi er hjemom så Martinus får sove. Barnetoget er vi ferdige med, og kl. 16.00 er det borgertog. Fint vær, men det er temmelig kjølig. Til neste år skal jeg skaffe meg cape, og tror jeg skal få lagt ut bunaden min også. Den er fra 70-tallet, og kiloene har kanskje fordelt seg litt annerledes med årene. Har muligens blitt noen ekstra også. Og det lever jeg godt med.
    Ser det er fullt program hos dere også, akkurat slik det skal være 17.mai.

    Ønsker dere alle fortsatt fin feiring!

    Klem fra Kristiansundi

    SvarSlett
  3. Gratulere med dagen! Ønsker deg og dine en riktig fin festen.
    17. mai desserten ser veldig god, takk for oppskrifter. Jeg har laget en
    hyggelig fest-kake :-))) akkurat ferdig... nå jeg vil tenker til Norge og
    feire litt :-))) Klem til deg Anne-Mari.

    SvarSlett
  4. 17.mai gjekk eg alltid i tog med klassen og skulen, men sidan eg blei pendlar har det blitt lite toggåing. Artig desserttradisjon du har! Eg lagar Grunnlovsdessert på 17.mai.

    SvarSlett
  5. Vel overstått 17.mai! Vart ein flott dag og regnet heldt seg unna. Sola skein til og med innimellom:) Var i Volda og feira dottera sin bursdag og fekk sjå barnebarnet i den nysydde bunaden. Den var litt stor men veldig fin likevel.
    Høyrest ut som du har hatt ein kjekk dag i lag med dei små.
    Nyt resten av kvelden!
    Klem.

    SvarSlett
  6. Ser ut som du har hatt en fin 17.mai feiring.
    Nyt kvelden :)

    SvarSlett
  7. Ser ut som dere hadde en flott dag igår.
    Ønsker deg ei fin uke.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 17. mai på etterskudd! Det er en flott dag - heldige oss som bor i dette fine landet ♥

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.