fredag 16. oktober 2015

Bursdagsmat


Barnebarnet
Leah Sofie var 8 år i går.
I dag skal ho feire bursdag i lag
med ei skulevenninne.
Dei skal ha klassekameratane,
33 i talet.
Jentene bestemte menyen,
pølse med brød, sjokoladekake, 
brownies, fruktfat
og kanelsnurrane til farmor.
(som ho bruka å lage kvart år,
farmor blir litt stolt når dei lika det ho laga)

Eg laga dei ikkje så store,
nokre vil ha melisglasur, og andre ikkje.
Nokre vart for mykje steikte..
Men eg sender 45 stk til selskapet,
og vona det vil smake.

Her er eit bilde frå haustferien,
Leah Sofie i fin fart i slenga 
ved ei nabohytte.


6 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at kanelbollene vil falle i smak. Så grei du er som stiller opp med bakst til selskapet. Men hva gjør vi ikke for barnebarna!

    God fredagskveld! Her blir det Norske talenter og strikking.

    Klem

    SvarSlett
  2. De kanelsnurrene ser kjempegode ut! Snille farmor, tenker kanelsnurrene blir å gå som varmt hvetebrød i bursdagsselskapet! :-)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Så snill du er som baker til barnebarnet ditt :)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Jeg tar gjerne noen kanelsnurrer på min fødselsdag også ;-)) Fin helg!

    SvarSlett
  5. Imponerende mengde baking! Herlig jente med flott navn :)
    Klem sendes!

    SvarSlett
  6. Yummy cinamon buns!!!...Belated Happy Birthday to the sweet wild child :)...Lovely picture and I need a sweet cake now :)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.