mandag 21. september 2015

Angina pectoris


er anfall med brystmerter pga
redusert blodforsyning til
hjartemuskelen.
Etter lang tid med slike smerter
 og utvikling til det verre
vart eg rakskt innlagt i
Volda sjukehus.

Låg på firesengsrom som kan
vere ei utfordring,
men vart godt passa på av
kjempeflinke sjukepleiarar 
til turen gjekk med
ambulansefly til 
St Olavs Hospital
i Trondheim


Vart kobla til overvåking av hjartet,
same som dei gjorde i Volda.

Romet og badet minte meg om
eit hotell.
Men så er St Olavs Hospital eit
nytt og moderne sjukehus.
Trygt og godt å ha med seg mannen min
på ei slik reis.

Dagen kom for
Hjartekateterisering (koronar angiografi)
Dei fann at det var svært trangt i ei av de
i store  kransarteriene
 så dei blokka og sette inn
stent (rørforma armering i metall)
Heretter blir det mange type medisinar, 
 mykje meir enn eg kan like,men
 må ein, så må ein.
Eg var heldig
og lit på at legane
kan sitt fag.

Som sagt før er 
St Olavs Hospital eit flott sjukehus.
Fleire ting trefte sjukepleiarhjartet mitt.
Blant anna dette:
Det flotte og talande namnet på
avdelingane,
Sengetun !
i staden for det kunstige namnet
sengepost.

Der var fin kunst på veggane i roma
og korridorane.
Blant anna dette flotte tekstilteppet.
Bruka ein fantasien kan ein tolke
mange detaljar her,

Begge sjukehusa har, så langt eg opplevde,
gode, dyktige og profesjonelle
sjukepleiarar.
Eg er så stolt over sjukepleiestanden !

Me har eit fantastisk helsevesen i Noreg,
som tek seg av oss når me treng det.

Tusen takk.







18 kommentarer:

  1. Kjære deg! Dette høres dramatisk ut! Ja, det er jammen bra vi har et så godt helsevesen, som tar vare på oss når vi trenger det. Det er ingen selvfølge i alle land at man kan bli behandlet gratis i hyggelige omgivelser. Nå sender jeg masse positive tanker din vei og ønsker deg god bedring! Godt du har mange som passer på deg! Klem fra Jorun

    SvarSlett
  2. Heisan
    Ooops...så havnet du på sykehuset. Godt du kjenner symptomene, siden du er sykepleier, og kom deg tidsnok til sykehus. Kjekt å bli tatt godt vare på når man er syk. Ønsker deg god bedring.
    Og takk for alle koselige kommentarer inne hos meg.

    SvarSlett
  3. Hoppas du mår bättre nu och slipper sjukhusvård i fortsättningen! Vi har bra hälso- och sjukvård i våra nordiska länder men det är lite jobbigt att som sjuksköterska själv vara under behandling.
    Ha det så bra och var rädd om dig! Stor kram!

    SvarSlett
  4. Håper du får det bedre nå, har selv gjort dette men da som øyeblikkelig hjelp , da jeg fikk hjerteinfarkt som 47 åring..Men de er flinke i dag ! Ha en fin uke, klem fra beth

    SvarSlett
  5. Masse god bedring! Mange blir mye friskere etter en slik utblokking :-))

    SvarSlett
  6. Åh! Kjære Anne Mari!
    Veit kor du har det! I allefall litt...
    Er imponert over at du klarte å legge merke til alt det positive rundt deg.
    Stor god betring klem @-}--
    ps: Er ikkje sikker på kva blomen som humlene likar så godt heiter.
    Dei var i hagen då vi kjøpte huset.

    SvarSlett

  7. Ja, vi er heldige som har eit godt helsevesen med flinke og hyggelege folk, sjølv om ein helst vil sleppe å nytte seg av det.
    God betring!

    SvarSlett
  8. Godt det gjekk bra med deg! Ja eit godt helsevesen er alfa og omega. Har vore mykje i det systemet siste åra, først pga mannens sjukdom og siste året meg sjølv. På st.Olavs er eg godt kjent og der er fantastisk flott og med kjekke folk som kan sine saker. Det er ikkje så lenge sidan hjarteavdelinga var i heilt andre lokalitetar - den fæle høgblokka som såg meir ut som eit austeuropeisk bygg. Det er heldigvis vekke no og eit nytt flott bygg har kome opp i staden.
    Håper du kjem deg fort til hektene igjen!
    God bedring klem frå Alva.

    SvarSlett
  9. Wishing you a speedy recovery and much healing.

    SvarSlett
  10. Godt det er flinke folk på st. Olavs. Det er mange dyktige rundt omkring, la oss håpe at du raskt blir bedre. Medisiner må dessverre til, tenker på deg.
    Klem :)

    SvarSlett
  11. Så godt at du fikk et fint møte og god behandling når du trengte det. Riktig god bedring til deg.
    Jannicke

    SvarSlett
  12. Men kjære vene så godt det gikk bra, Ja, vi er heldige som har et sånt helsevesen. Jeg har hatt både slekt og venner på sykehuset i det siste, og de også føler seg tatt vare på. Flott der oppe i Trondheim. Vi har nettopp fått nytt sykehus på Kalnes, og jeg var der på mammografi i første av måneden. Flott der også. Ønsker deg all verdens god bedring.

    SvarSlett
  13. Men kjære vene så godt det gikk bra, Ja, vi er heldige som har et sånt helsevesen. Jeg har hatt både slekt og venner på sykehuset i det siste, og de også føler seg tatt vare på. Flott der oppe i Trondheim. Vi har nettopp fått nytt sykehus på Kalnes, og jeg var der på mammografi i første av måneden. Flott der også. Ønsker deg all verdens god bedring.

    SvarSlett
  14. Kjære Anne-Mari, jeg sender deg masse snill tanker. Jeg ønsker deg
    at du rask bli bedre, Ha tålmodighet med deg, Så veldig bra at du har best mulig hjelp. Klem til deg og dine fra Viola.
    Takk for at du melder oss - smil og best god bedringønsker for deg.

    SvarSlett
  15. Hei Anne- Mari. Vil bare si riktig god bedring.
    Dette ordner seg nok til det bedre.
    Bra jeg tok meg en runde å fikk lese dette.
    Gode tanker og klem til deg fra meg.

    SvarSlett
  16. Å huffda! Håper du har det bedre nå og at du snart er hjemme igjen- Fint å høre at du fikk så god hjelp! ønsker deg god bedring! Tenker på deg! Vet litt om slikt fra min mann som her tre stent... -Margit-

    SvarSlett
  17. Kjære deg, så godt at du ble tatt hånd om på en trygg måte, jeg ønsker deg riktig god bedring! Klemmer fra Else Britt <3

    SvarSlett
  18. Det er fint å bli ivaretatt med god omsorg når man er syk. Godt at det gikk bra med deg -og at du har fått kyndig hjelp. Riktig god bedring!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.