lørdag 7. juli 2012

Peon

Eg likar peonar !
I hagen min er denne
 Silkepeon  (Paeonia lactiflora hybrid)
Gul midten og silkeaktige kronblad

Her like før den opnar seg heilt

I gamlehagen til foreldra mine står denne
vakre

Bondepeon eller Klosterpeon
(Paeonia officinalis)
med fyldige blomster

Nydeleg når den står i knupp òg.
Den veks og trivst ilag med dei mindre
likte naboplantene sine ;)

På våre kantar har det ofte vore regn på den tida peonane
blomstrar. 
Det  likar dei dårleg,
blir fylte av vatn, tunge og bøyer seg til grunnen.

Veret hittil i sommar har vore så bra at
 peonane får stå og kan nytast til fulle

Tusen hjerteleg takk til alle som stikk innom, som
kommenterer og som gir meg munnlege 
tilbakemeldingar 
Det er ei stor glede for meg ♥

Vonar du får ein fin laurdag og helg som kan fyllast
med ulike opplevingar,
akkurat slik DU vil ha det !!

Klem frå Anne-Mari

9 kommentarer:

  1. Nydelege peonar! Eg ventar på mine - det er like før!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Fine peoner..jeg kjente at jeg kanskje skal kjøpe en :-)
    Ha fin helg.
    Klem herfra.

    SvarSlett
  3. Så fine!

    Tips: legg inn dette innlegget på moseplassen.no
    http://moseplassen.com/2012/06/peon-bilder-og-tips-om-stell/

    Ha ei nydeleg helg!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tipset kjære deg :)
      Har gjort det.

      Klem

      Slett
  4. Jeg er så heldig å ha peoner i hagen jeg og, det er vakre blomster dette:)
    Her har dei blomstra av, men de kommer trofast tilbake hvert år så neste år er dei på plass igjen:)

    Takk til deg og, for orda du legger igjen hos meg,
    og en herlig lørdag til deg:)
    God klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Peoner er bare så vakre og må nytes denne korte tiden vi ha de!
    Ofte regn her hos oss også da....og da plukker jeg inn. Synd at de blir ødelagte!

    ha en fin helg

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg òg plukkar inn, men kronblada ramlar veldig fort av, særleg på silkepeonen.
      Men nydelege. Likar også dei rosa godt, så eg lyt få tak i avleggar/rot av dei.

      Slett
  6. Nydelige peoner! Jeg har ingen selv, men i nabogrensa finnes det en vakker hvit. Den har jeg allerde plukket mye av, og satt på grava til min beste venninne ♥ Den var hennes, og jeg får lov, for hennes datter med familie bor der nå, heldigvis :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Kor rørande og fint Inger.
      Varm klem frå Anne-Mari

      Slett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.