fredag 6. juli 2012

Hurra for livet !

Kalendaren med gode ord har eg fått av

Desse nydelege julidagane kjenner eg
at det er godt å leve.
Ikkje berre på grunn av det gode veret der ein kan
 vere like mykje ute som inne, 
men også over gleda ved å vere ilag med 
dei eg er glad i ♥ 

Phil Bosmans har skreve boka
Hurra for livet

Hans betrakningar over dagleglivet viser at livet er strevet verdt,
DE ER VITAMINER FOR HJERTET !

"Ta deg rolig tid til å være lykkelig.
Tiden er ingen motorvei mellom vuggen og graven,
men plass til å parkere i solen

Å leve i dag !
Å være glad i dag !
Å være lykkeleg i dag !  "


Ynskjer alle ein fin dag, håper juliveret er 
godt over heile landet.

3 kommentarer:

  1. Takk for tankevekkende ord i dette innlegget, hyllesten til ferjeturen, nydelige blomsterbilder og for at du viste oss den flotte kjolen!

    Ha en strålende fin fredagskveld!

    SvarSlett
  2. Så vakre ord og så viktig påminnelse om å leve hver dag og glede seg over den. Livet har mye å by på, og tilogmed på de tunge dagene, så finnes det glimt av lys.. :) Herlig kalender du har fått deg, da :) håper du får en skjønn helg, fortsett å nyte sommerdagene. klem :)
    ps. takk for alltid så fine ord hos meg, blir like gla hver gang jeg!

    SvarSlett
  3. Så koselig at kalender brukes på rette måten :)
    Stor klem til deg!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.