fredag 6. januar 2012


Eg er vel ikkje åleine som strevar med dette



 Visste Tanja i Gamlehuset at dette skiltet passa til meg ?

----------------

Tremenningen min Gerd Vik Flø er flink med ord.
Idag hadde ho dette på fb profilen sin:
(har fått løyve til å bruke det)

Tenk om
eg var så flink
å sortere
viktig og  uviktig
i tankeverda,
at eg slutta å
ta med meg
og la meg frustrere
over ting frå igår.

Ynskjer alle ein god fredagskveld,
og ta ikkje frustrasjonar med inn i helga.
---------
Eg gjer Gerd sine ord til mine og vonar eg og andre
kan lære å sortere vekk det unødvendige tankespinnet.

Eg helsar nye følgarar velkomne på bloggen min, og
takkar for fine kommentarar !

Klem frå Anne-Mari

5 kommentarer:

  1. Viktige og gode tankar. Men desse tusen tinga høyrer med til dei gode erfaringane, og bør absolutt samlast i den skuffa!

    SvarSlett
  2. Takk, kjære Ester !
    Men skulle av og til ynskje at dei ligg litt roleg i den skuffa ;))

    SvarSlett
  3. Godt nytt bloggår!

    Jeg er ikke helt igang enda, men det kommer nok...

    Kos deg i helga uten altfor mange tanker....bare gode!

    Line

    SvarSlett
  4. Likte godt det skiltet:) Stilig!
    Kloke ord frå ei klok Gerd..

    Tusen ♥ takk for slike fine ord frå deg!

    (Å jøudå, du fæ til ;)

    God laurdagskveld til deg også ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.