tirsdag 31. januar 2012

Sol ♥

Trallalaaa..♫... ♫.... ♪... ♫.....♫...♪

Sol, sol kom igjen,
solen er min beste venn.
Vekk med skyer, paraplyer,
hold nå opp å regne.

Sol, sol kom igjen,
solen er min beste venn.
Varm meg her, og varm meg der,
og varm meg alle steder


Kjend song for alle barnehagebarnbesteforeldre ☼

☼ ☼ ☼

Og jippiiii, idag kom sola igjen ♥

Ho har begynt klivinga oppetter Høgåsen ♥

Skein inn i stova frå baksida av huset
Torer nesten ikkje å seie det, men eg har gløymt
å fjerne "Dagmar" frå vindauga på baksida !!!!
Litt av eit syn ☺
eg rødmar nesten ;)

Men pytt  ♫..♫...♪.....☺

Og snart står maling av det tregule panelet for tur.....
...er så glad.. ☺☺

No ser eg mot vår og lysare tider ♥

Nyt siste kvelden i januar !

klem frå Anne-Mari




7 kommentarer:

  1. Smilar av glade tonar! :)
    Solbildet...LIKAR! :)

    Eg nyter synet av ei nydeleg lykt! TUSEN ♥ TAKK!

    God onsdag :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  2. Herlig! Sier som Prøysen:
    ♫♪♫ Heisan - og dutliattentei, for sola og deg og meg ♫♪♫

    Solskinnsklem fra Inger

    SvarSlett
  3. Sola gjer noke med oss, flotte bilder og innlegg Anne-mari. Klem frå Bodil M

    SvarSlett
  4. Dagmarspora er på vindua her også, og jammen skal dei få bli til det vert varmare i veret. Ingen grunn til dårleg samvittighet. Har høyrt at ein ikkje skal vaske vidu i kuldegrader ;)

    SvarSlett
  5. Så deilig når sola kommer;)
    14 dager siden den tittet inn her.

    Ta en tur innom bloggen min!
    Noe venter på deg der;)

    Ha en fin kveld;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk !

      Tenk at eg er så heldig å vinne :)

      Eg vart kjempeglad ☼

      Klem frå Anne-Mari

      Slett
  6. Hjartans takk alle saman for herlege kommentarar ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.