søndag 29. januar 2012

God vintersøndag

Vakna til ein strålande vinterdag


Kvileplassen min frå
Benken er i vinterdvale.


Isjukler virkar som gardiner.


Fuglebrettet som eldstesonen laga på
sløyden for eit par  tiår sidan,
har fått sin rette plass
Kjøtmeisa er hyppig gjest.

------------------

Etter ein vellukka fineversdag ynskjer eg
God søndagskveld til alle.

No skal eg sjå Ingen grenser på Nrk 1,
eit fantastisk program om viljestyrke og pågangsmot ☼

Hjartans takk til alle for gode kommentarar ♥

Klem frå Anne-Mari



12 kommentarer:

  1. Og jeg sier: Hjartans takk for herlege fotografiar! (var det riktig tru??)
    Ingen grenser er bare helt utrolig bra... for en gjeng!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Du får god karakter for den :)

      Eg sit med ein klump i halsen når eg ser på.

      klem tilbake :)

      Slett
  2. AH!For eit paradis♥
    NYYYYYYDELEG!!!

    Trur eg kjem på besøk ;)

    God ny veke♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Berre kom du Astrid :)
      Ta med familien og ski, her er gode forhold
      både bortover og nedover ;)

      Klem tilbake :)

      Slett
  3. De kuleste gardinene! :)
    Nydelig dag i går, nesten litt vår i lufta!
    Flotte Bilder, Anne-Mari!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjenner på vår no. Ser ut glaset og får
      eit streif av sol !!!
      Mange veker sidan sist !

      Klem tilbake :)

      Slett
  4. Ja det var ein rett flott søndag. Snø,sol og vindstille, kan det bli bedre? Her vart søndagen tilbrakt på Bondalseidet.
    "Ingen grenser" er eit fantastisk program som til og med 8-åringen må ha med seg før leggetid :-)

    Kos dykk i vinterparadiset på Hytta.

    Klem Gry

    SvarSlett
  5. ...helt enig, jeg vet at jeg kommer til å savne denne tiden!
    Klem♥

    SvarSlett
  6. heisan ;)

    snubla inn i bloggen din
    her var det mange flotte bilder og ord ;)

    monikaklemz

    SvarSlett
  7. det er ikkje så vanskelig med lapper --- gjelder berre å halde tunga rett i munnen - og ei go bruksanvisning så går det så bra - så ;)

    har hatt ei lita pause fra symaskina no - og kjenner det er så godt å sy igjen ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  8. Det har vore kjempefine vinterdagar no :) Berre litt synd å sitte innestengt på sjukehus med minstemann som har fått omgangssykja...Men no er han på bedringens vei - og vi håpar på å få reise heim i mårgå :) Av ein eller annen merkelig grunn har du fallt ut av blogglista mi - så i dag måtte eg google deg for å finne bloggen din... Har skjedd tidligare med andre bloggar også - og plutselig dukka dei opp igjen...

    Ha ein fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  9. Hej No har eg endelig funne bloggen din, la meg til som følger me=) For en flott blogg du har og for noen nydelig bilder du viser =) Tusen takk for koselige kommentarer fra deg =) Klem

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.