mandag 19. januar 2015

Slik ser det ut her eg er


Fototriss del 287: Så här ser det ut där jag är


Hyttehelga med mykje snø
ga høve til gratis
trim.

Votta vart tova og gjort ferdig til barn og
vaksne. 
Det trengs når ein skal vere i snøen.

Heime i formiddag var det klart for trimtur,
 på Gamleeidet
der me kunne nyte den fine utsikta 
mot holmar og skjær 
utanfor Ulsteinvik.

Som du ser er det stor skilnad på snømengda heime
og på hytta, berre ein og ein halv time
mellom.

Fleire fototriss
her




11 kommentarer:

  1. Hei;)
    Så masse snø. Vi har vært på hytta og måket tak og veranda.(kjenner det i dag;) Ja, det er stor forskjell på noen hundre høydemeter.
    Så fine vottene dine ble;) Med de skal vel alle holde fingrene varme. Husker morfar brukte tova votter da han jobbet i skogen på vinteren.
    Fin uke til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Det var jammen stor forskjell på snømengda. Her er det nedbørfattig, og vi har sjelden metervis med snø.
    Fine tova-votter du har strikka! De absolutt beste vottene synes jeg som lett fryser på fingrene. Ellers røyner det på å være i skral form over tid.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei og du store meg tid.......der var det mykje snø ja.
    Det er stor forskjel berre ein kjem litt opp i høgda. Ja ditta blir det trim av. Godt at du har spøta gode varme vottar som kan brukast til jobben. Ligna på dei eg har strikka til Ella. Fann ei Sandnes oppskrift på nettet. Trudde dei vart gedigne med dei tova fint så dei vart berre litt i største laget :))
    Eg er utruleg treg med blogginga, men det går mykje i jobbing og då er eg veeeeeeldig slakk i svingane :))
    Klem frå MarJE

    SvarSlett
  4. Härligt med snön vid stugan, och rätt skönt att inte ha så mycket hemma kan jag tänka! Fina bilder!

    SvarSlett
  5. Herlige glimt frå din kvardag både på hytta og heime. Virkelig flotte vottar!

    God natt :-)

    SvarSlett
  6. Ja det var jammen mykje snø på hytta ! Skikkelig snøhol ditta:)
    Litt meir vårlig i Ulsteinvik! Har vore skikkelig flott i dag, måtte gå meg ein tur slik at eg fann sola - her ser me den ikkje på ei stund endå.
    Jobbar berre to dagar i veka endå så eg har litt tid til å gå turar på dagtid. Det gjer godt både for kropp og sjel. Tek si tid å kome til krefter att....
    Ønsker deg ei flott ny veke!
    Klem frå Alva.

    SvarSlett
  7. Ja fjellet på Vestlandet snør ned det også. Akkurat nå er jeg glad jeg ikke har hytte med tak som trenger måking :-)) God ny uke!

    SvarSlett
  8. Fint med sånne hverdagsbilder. Hverdagsbilder blir store skatter om noen år.
    Her ser vi snø på fjelltoppene bare. Nydelig :)

    SvarSlett
  9. Det var en väldig skillnad mellan där du bor och hytten! Vilken vacker utsikt.

    SvarSlett
  10. Er i gang med å oppdatere meg på favorittbloggene mine! Og du var den første jeg "gikk" til. Nydelige bilder og koselig tekst, som alltid.
    Klem fra Vigdis

    SvarSlett
  11. En riktig vinter skall se ut precis så. Finfint trissat

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.