mandag 15. september 2014

Kredefest


Det er tradisjon å vitje svigerinne og svoger
ei hausthelg på hytta deira i 
Sørbrandalfjellet.

Karane fiskar krede i vatnet.

Fisken har stor fargerik rogn og
er klar for å gå opp i elvane for å gyte.
Det er snart slutt på kredefisket for i år.

Damene går på fjelltur
og har fin utsikt over Børevatnet der
karane ror.


Fine fargar i fjellet




Kredene blir steikt i godt smør
og surra i sæterrømme...
Himmelsk godt !

Noko søtt inn på tunga etterpå..


Vona det blir ei fin haustveke for deg og dine !

Anne-Mari



8 kommentarer:

  1. For en flott høsttur! Heldige deg :-))

    SvarSlett
  2. Krede er berre så godt! Vi overnatta ved Brørevatnet i vår, ein ny plass for meg!

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Fantastisk årstid og helt nydelig i fjellet for tiden. Nydelige bilder;)
    Krede er vel det vi kaller ørret. Og utrolig godt;) Vi har ikke fisket noe denne høsten, men håper på en fisketur i høstferien;)

    Her er det høstsol, dis og småkaldt. Kjente det da jeg dro hjemmenfra uten sokker i skoene. Nekter å slippe sommeren ;)

    Ha en flott dag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. Ved dette bordet skulle jeg gjerne vært gjest! Det ser utrolig godt ut. Det fine høstværet fortsetter, og Marit og jeg har vært på fjelltur i dag også. Det gode pensjonistliv.....

    Fortsatt god tirsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Mmmmm dette er delikatesse. Noko så smakfullt og godt. Nyfiska rett på panna......fabelaktig godt. Ser aldeles fint ut i fjellet dåkke vandra i også. Kan ikkje få det bedre i slikt eit perfekt ver som vi har hatt i år på alle måtar.
    Tusen takk for ein gledeleg kommentar på bloggen :)
    Du spurte om eg sydde kjolen. På ein måte gjorde eg det. Det var ein gamal 60 tals kjole som ikkje var heilt i vater :) men bruda skulle absolutt ha den. Måtte sprette den opp i alle saumar og den var i 3 lag. Sydde den opp igjen med ein del forandringar. Ringa den meir ut i halsen og forlenga den. Enten måtte dei hatt veldig korte kjolar den tida eller så har bruda som bar den vore lita. Sydde på litt fleire detaljar av stoffet som eg forlenga den med. Laga brosja og sudde på perlepynt. For å sei det i enkle ord trur eg det var meir arbeid å sprette opp alt, sy det på nytt enn å sy heilt ny kjole. Men no er det gjort og vel overstått. Bruda var fornøgd og dagen gjekk heilt knirkefritt :))
    Nyt fortsatt den fine hausten ute i vår flotte natur.

    Klem frå MarJE

    SvarSlett
  6. Godt, lekkert og vakkert rundt deg :)

    SvarSlett
  7. Så godt med en slik plass, tenker både krede og kake smaker ekstra godt etter en tur i disse omgivelsene:)

    klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.