torsdag 18. juli 2013

Bryllaupsdag



Det er nokre år sidan me tok 
bilde av oss og sende
ut til familie og 
venner.

Romantisk skulle takkekorta 
vere.
 
Svigermor sydde brudekjolen,
i eit bomullsstoff
med mønster
 Eg har ein stoffbit liggande,
men kjolen har eg gøymt
så godt at eg finn den ikkje...
Der var små stoffkledde knappar
langt oppover armane, 
og i ryggen.
Eg var svært opptatt av at det skulle
vere enkelt, buketten skulle vere liten og
sløret uten mønster.
Eg hadde flate ballerinasko.
Dette var i 1970 og det var vanleg med 
mykje pynt .

Tida har gått så fort, det er ikkje til å tru.

Mange bryllaupsdagar medan ho levde, kom mor mi
med ein bukett
 blå Iris frå hagen sin.

I dag har eg plukka inn sjølv.
Den blå Irisen 
minner meg om henne ♥

Mannen min er meir romantisk enn meg og er flink til å 
SJÅ teikn i naturen.
Dette hjartet i ein stein skal få stå 
som symbol på 
kjærleiken ♥

Anne-Mari



18 kommentarer:

  1. Så koseleg! Godt jobba;) Lykke til i åra framover! Også kjekt med ein mann som ser det vakre:)

    SvarSlett
  2. Åååå ♥ Gratulerer Anne-Mari!!! Nydelig bilde. Jeg har et lignende fra 1971, men det gjelds ikke lenger ;) Har et fra 2000 også - i bunad - det gjelds ♥ Sånn er det bare, jeg ser meg selv som heldig som har opplevd 2 ekteskap og 3 barn. Ville ikke vært uten noen av dem!
    Nydelig bukett som minner om din mor.
    Klem

    SvarSlett
  3. For eit koseleg innlegg!Gratulerer med bryllupsdagen:)Flinke svigermor som sydde kjolen! Håper du finn han att;)
    Og så koseleg minne med irisane:)
    Me gifta oss 11 år seinare og eg var og opptatt av at det skulle vere enkelt. Ja åra går.....
    Ha ei flott helg! No lysnar visst veret også endeleg:))
    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint..jeg ble helt rørt av dette.
    :-) Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer, skulle det også stå!
    :-)

    SvarSlett
  6. Eg og mannen min har også bryllupsdag i dag. Gifte oss også i 1970! Gratulerer så mykje!

    SvarSlett
  7. Til lykke med dagen :)
    Mormorklem :)

    SvarSlett
  8. Masse lykke til med bryllupsdagen,så vakkert bilde og kjolen var så fin:)så nydelig innlegg❤
    Me har vært gift i snart 14 år,må bare huske datoen:)

    God helg og god klem til deg!

    SvarSlett
  9. Er litt seint ute, men gratulerer så mye! Fint innlegg!
    Håper dagen ble fin for dere begge, og romantiske menn vokser ikke på trær, så han må du fortsatt stelle godt med.

    Her er det ferietid og full rulle fra morgen til kveld. Kjekt å ha familien på plass rundt bordet.

    Fortsatt god sommer!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bryllupsdagen i går -koselig innlegg! :-)

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye og ønsker masse lykke med bryllupsdagen.
    Tusen takk for herlige bilder. Hilsen dere.
    Klem fra Viola.

    SvarSlett
  12. Flotte iriser, og flott tidsriktig brudepar. Takkekortet minner om det mine foreldre sendte ut tre år før. :-)

    Ha en fin fredagskveld

    SvarSlett
  13. Gratulere!
    Så flotte minne du har.
    Og stas at mannen er ein romantisk kar.

    God helg!!

    SvarSlett
  14. Gratulerer! <3
    Så koselig innlegg og fine bilder og minner.
    Romantikk må man ha i et ekteskap! :)
    Lekre blå iriser...

    SvarSlett
  15. Jeg gratulerer litt her inne også, både til deg og mannen<3
    Nydelig tradisjon med irisen, forstår godt at du vidererfører den:)

    god klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.