lørdag 11. november 2017

Oslo

Mannen min og eg var gjestar under
FLT sitt landsmøte
i Oslo sist helg.

Kvart fjerde år er me så heldige å
få vere med på dette fordi
Ottar var nestleiar i forbundet nokre år.

Me budde i Oslo  Plaza

For meg som er så opptatt av fin utsikt
var det flott å nyte synet frå
romet i 23. etasje,
her mot sør.

Mot nordaust.

Eg var ikkje med på alle møta,
men var mellom anna på 
Kaffibrenneriet,
der smakte eg på to sortar kaffi.
På vegen dit fekk eg tak i  
magasinet =Oslo som eg alltid kjøpe
når eg er i Oslo.

Gjestemiddagen var på Hotell Continental.
 Krabbesalat til forrett,
Dampet Villkveite til hovudrett
og Multer til dessert.
Fantastisk måltid.

Eg lika meg godt i Oslo og ser alltid
fram til neste gong eg skal dit :)
Det kjem fleire innlegg om opplevingane mine.








8 kommentarer:

  1. Så enig! Å komme til Oslo er en fest, og så fint som dere bodde! Gleder meg til å høre mer...

    God lørdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  2. Flotte bilder fra Oslo! Nydelig utsikt.
    God helg!

    SvarSlett
  3. Høres ut til at dere hadde en flott week-end i hovedstaden.
    Fantastisk utsikt fra Oslo Plaza!
    Jeg er enig, Oslo er en hyggelig by, men sannelig er det mye graving der ofte. Men det må vel til!
    God helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  4. Så flott at du kan ofte besøke Oslo Anne-Mari,
    jeg er så glad for å lese om det.
    Kan du ser operaen fra hotell ditt? Jeg husker å gå med t-bane til Grønland og Oslo Plaza. Vi kom ut av Jernebanetorget og gikk til Oslo-City til Strikkedilla :-)) da jeg kjøpte garn og oppskrift for Mariusgenser.
    Gleder meg å høre mer fra din vakre tur i Oslo.
    God helg. Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Hei. Det går fint å legge inn kommentar når jeg bruker anonym i steden for googlekonto. Det kan være andre kontoer ogs fungerer, men jeg har ikke satt meg så inn i det. Jeg ser du har vært i Oslo og på Kaffebrenneriet. De har så god kaffe, synes jeg. Ønsker deg en fin søndag.

    Klem fra Ingrid på www.ingridtunheim.no

    SvarSlett
  6. Great views of Oslo!
    Thanks for sharing

    SvarSlett
  7. Så kjekt med litt ekstra av og til. Då er det både noko å glede seg til, nyte der og då, og minnast i etterkant.

    SvarSlett
  8. En fin helg alltså :) och ni är fina!
    Alltid roligt med avbrott i rutinerna :) Mer sånt till alla!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.