torsdag 4. oktober 2012

Meir om saueskinn

Saueskinna som eg skreiv om tidlegare
her
var full klaff.
Varmen strøymer gjennom kroppen når me sit på dei.
Lukke :)


Opplysningar om cedertremøblane finn du
HER


Men kanskje treng eg saueskinnet på senga, for å varme føtene ?
Likar å ha det iskaldt på soveromet, men har lært at
er eg kald på beina er det vanskeleg å få sove.


Meir frå hyttesoveromet...
Me har hengt opp ei stor klokke, kjøpt hos
Pur Glede i Måløy.
Klokka er så stor at eg slepp å leite etter brillene
for å sjå kva den viser når eg ligg vaken om natta ;)


Veggane i hytta er behandla med olje frå
Petters Møbler
Me likar godt den lune varme fargen.


Eg ynskjer nye fylgjarar hjarteleg velkomne !
Tusen takk for alle koselege kommentarane
og besøka på bloggen.
Det har runda 24000 treff !
Eg må vedgå at eg er audmjuk og glad :)

Ynskjer alle ein strålande haustdag !

Klem frå Anne-Mari

- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. Åååå... jeg skulle gjerne ha besøkt deg på hytta di en gang Anne Mari :) Koooooselig!

    Klem til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hadde vore kjekt Inger :)
      Kanskje det blir Sunnmørstur på deg ?

      Slett
  2. Hei;)
    Tusen takk for koselig kommentar;)
    Koselige bilder fra hytta de;)
    Saueskinn er så deilig å sitte på, ha rundt seg eller over seg. Sydde min første skinnfell høsten 2011 og gleder meg til å ta fatt på en i hvite pelssauskinn litt senere utpå vinteren;)
    Vi tar høstferie fra i morgen og skal tilbringe noen dager på fjellet. Som jeg gleder meg;)))
    Vi har jo et fantastisk høstvær;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Vi har også saueskinn til å sitte på på hytta og de varmer godt. Og tusen takk for info. om link på BlogPress. Det skal jeg prøve en dag og har irritert meg over at det ikke gikk an, men det gjør det jo... Jeg bruker nesten ikke PC lenger etter jeg fikk iPad.

    Ha en strålende dag.

    SvarSlett
  4. Hei på deg, så hyggelig at du kom innom;)
    Kjenner meg igjen med klokka; herlig å kunne se på den:))
    Nydelige stoler og saueskinn, så der sitter dere nok godt og varmt!
    Følger deg videre jeg også, jeg har min hytte på nordmøre, men du er kanskje på sunnmøre..uansett, vi blogges;)

    SvarSlett
  5. Det ser kjempekoselig ut på hytta di. Likte godt utemøblene dine!
    Saueskinn bruker jeg både sommer og vinter.
    Ha en strålende kveld og nyt det flotte høstværet!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fint hos deg..og skinnene ser så gode ut :)

    SvarSlett
  7. Ja, dei skinna ser virkelig lune og varme ut....og så fine dei er då!!! Kan brukast til det meste.
    Aldeles flotte hytte du har....flinke å bruke den også har eg intrykk av.
    Nyt dagane og varm deg godt i saueskinna.
    Varm klem frå meg.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med fine tall!

    Saueskinn er så kos!

    Så gøy at du deltar på min giwe away og takk for søte ord, fining!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
  9. Saueskinn er deilig å varme både baken og fotane på;)
    Og så er det så fint, gjør jo ikke noe det;)

    Gratulerer med fine tall, jeg synes ikke det er så rart at mange tar turen innom - jeg trives så godt her inne hos deg selv:)

    God klem til deg, og kos deg som haleheng.
    Jeg har fått meldingen men kommer meg ikke inn på IG - har slitt heile uka og nå har jeg gitt litt opp. Men det ordnet seg en gang, det gjør det nok igjen:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.