onsdag 14. mars 2012

Brødpose

Fyrst av alt må det seiast at eg er ingen
handarbeids-ræser.
Har lyst til å gjere mange ting, men har
lite trott, og forsterka med ei
hissig skulder, blir det lite :(

Men i dag kom det over meg, kanskje fordi 
 Anne M i rosehagen
sende meg litt sygnist ♥

Brødpose !

Har hatt stoff liggande ei stund
(den som er meir nøyen enn meg vil gremme seg over
at stripene ikkje er tilpassa, men pytt pytt...)

-------

Til slutt eit bilde av krokus
som eg tok den dagen det
var sol i forrige veke :)

God onsdag !

Helsing Anne-Mari


6 kommentarer:

  1. Issa! Ha stripinje vore tilpassa hadd'ikkje brettekanten vist! Syns du he vore flenke ej :-)

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Fin brødpose! Mye tøffere med utilpassa striper så klart!
    Herlig med krokus! Min gule lever enda et ensomt liv, men får vel snart en familie rund seg håper jeg :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Hei igjen.
    Da er du i siget;) Noen ganger må vi bare ta imot litt inspirasjon og gnist fra andre;)
    Å så fin brødposen ble;))
    Helt enig med de over ang. stripene.

    Det er så koselig å følge bloggen din;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  4. Du burde da virkelig sy mer, kjempefin ble den!!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Den var fin :) Tykkje du er flink eg :)

    Og eg vil ha krokus og, håpar det ikkje er so lenge til ;)

    Ha ei fortsatt fin helg :)

    Klem Anita

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.