lørdag 2. februar 2019

Februardag


Før eg sto opp i dag låg eg og høyrde på radio,
der sa dei blant anna at månadane
 Februar, Mars og November
startar på same dag.
I år på ein fredag.
Men neste år, i 2020, blir denne regelen broten
fordi då er det skottår.
Kanskje ikkje nyttig å kunne dette,
men greit å vite :)

Eg starta dagen med å bake
Pizzasnurrar.
Med ungdom i hus er det greit å ha noko
enkelt og godt i frysaren til nistemat.


Etterpå tok me på piggsko og gjekk ein tur i nærområdet.
Herleg å sjå kor lyst og fint det er der sola når fram.

 Ulsteinvik bada i februarsol.
Legg du merke til den flotte fargen på 
det nye skipet ved skipsverftet ?

Holmar og skjær med
storhavet attanfor.

Nesten heime.
Blikkstille sjø og nydelege fargar.
Ja, du ser vel det fargerike skipet på alle bilda ?

I morgå blir det middag til
heile familien på 12 
Det blir poteball med mykje godt attåt.

God laurdaskveld !









5 kommentarer:

  1. De pizzasnurrene ser veldig gode ut. Kos deg med familiemiddag i morgen .

    SvarSlett
  2. Vakre bilder! Deilig å se at lyset kommer tilbake.
    God helg!

    SvarSlett
  3. Herlig spasere du har hatt. Så vakker sol og blå himmel. Nydelig landskap med sjø og skip... jeg liker :-)))
    Pizza ser ut veldig god. God kveld for deg og
    glede søndag med familien. Klem fra Viola

    SvarSlett
  4. Så fint vær dere har! Her har det vært grått i mange dager. Masse snø har vi også fått. Her blir jeg minnet på at det er fint ved sjøen om vinteren også! Fine bilder du deler! Sikkert populært med pizza-snurrer. Det ligger mye omsorg i god hjemmelaga mat! Lykke til med balldag i morgen!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Sannelig er det vakkert der du bor! Og så fint vær! Trodde nesten været bare var dårlig hos dere! Det har sett slik ut på værkartet.
    Og så flotte pizza-snurrer. Ser deilige ut!
    Og selvsagt så jeg den fine fargen på båten, men også de herlige blåfargene i naturen.
    Alt godt ønskes av Tove/fargeneforteller.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.