fredag 20. april 2018

Mannskor


 I går kveld var det korkafè i Ulsteinvik.
Ulstein mannskor sto føre,
og hadde bede til seg 
mannskoret Vyrde frå nabokommuna Sande.
Dei song kvar si avdeling først,
deretter eit rikhaldig matbord (på sunnmørsk vis :)
og åresalg
før dei samla seg til slutt.

Det var ei mektig oppleving 
å høyre 40 songarar i god samklang.
Dei song mellom anna 
Den kvite symra les teksta her 
av Anders Hovden og tonesett av Johan H. Grimstad
Avslutta med
Når fjordene blåner

Salen var full med folk som kosa 
seg gjennom ein fin kveld 
i "Heimebane" sitt lokalmiljø.
Den flotte utsikta frå salen var
prikken over i-en.







5 kommentarer:

  1. Mannskor, åresalg og matbord! Kan det bli bedre? :)

    SvarSlett
  2. Slikt har jeg aldri vært på, men det høres veldig tradisjonsrikt ut. God helg til deg.

    Beste hilsen Ingrid på www.ingridtunheim.no

    SvarSlett
  3. Koseleg, og fint med tradisjoner! Har ikkje vore med på åresalg på åresvis!

    SvarSlett
  4. Mannskor er så flott! Og jeg sang selv i kor da jeg var barn/ung, og vi sang også "Når fjordene blåner". Nydelig!
    Det er utrolig vakkert på dine kanter. Og "Heimebane" ser vi selvsagt på. Hilsen fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  5. Flott med mannskor, men nå er det lenge siden jeg har hørt det. Husker det var mannskor på Levanger da jeg gikk på lærerskolen. Åresalg har vi hver gang det er møte i helselaget. Synes jeg ser for meg det velfylte kakebordet....
    Fant årets første hestehov i dag, så nå skjer det ting her også. Noen snø/sluddbyger for også forbi, så at april er lunefull er sikkert.

    Klem fra Ingunn som også ser på hver episode av "Heimebane".Artig at det er blitt en slik suksess.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.