torsdag 7. juni 2012

Award

Det er heilt utruleg...
Bloggen min har fått ein award, ein pris :))
Frå ei flott dame med ein
spennande blogg,

For ikkje lenge sidan fekk eg ein solstråle frå henne,
 det flotte kortet som ho har laga sjøl !
Tusen, tusen takk til deg Monika

"Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller färre.

In order to accept the award, the recipient will:

1. Thank the person who gave you the award.

2. Link back to that person’s blog.

3. Copy and paste the award to your blog.

4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that
you feel deserve this recognition.

5. Let those blogs know by leaving them a comment"



 ----------------------------

Det er så mange flotte bloggar der ute,

 men når eg skal velje vil eg gi award til dei
bloggane eg har fylgt lengst, og som

gir meg mykje glede :)

Vonar mange finn vegen inn til desse:

Mormoruniverset

Bare lille Elin

Hm-bente

Steinkjerringa 

Rosehagen







 

3 kommentarer:

  1. Ååhh! Tusen takk, så koselig!! :-) :-)

    SvarSlett
  2. Hællemåne.... jeg neier ærbødigst! Både fra deg og mormor på muren... Jeg vet ikke om jeg gjør noe videre med det enda, men kjempeglad og varm om ♥et ble jeg!
    Stor klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Hei;)
    Tusen, tusen takk.
    Setter stor pris på bloggen din og alle de koselige kommentarene fra deg;)
    Ønsker deg en flott torsdagskveld;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.