mandag 14. mai 2012

Ut på tur..1


Kannesteinen i ytre Nordfjord var eit av måla
denne laurdagen

 ein spesiell stettforma stein som står i fjøra i bygda Oppedal i
Vågsøy kommune
Kannesteinen har vorte forma av lause steinar og bølgjedraget
gjennom tusener av år.
Steinane har rugga fram og tilbake og vorte tilslipne medan dei 
har greve seg nedover i fjellet.
Etter kvart som nye steinar har kome til har sidene av grytene
vorte slipt bort, og berre 
midtpartiet står att i dag.
Steinen er om lag 4-5 meter høg.

 Eldstesonen og barnebarnet

Mannen min såg det trolske
 Samtale ..

Auget som ser....

Hm..
Spennande !

------------
Eg takkar hjerteleg for alle dei gode kommentarane
til forrige innlegg !

Klem frå Anne-Mari




7 kommentarer:

  1. Fascinerende...... Noen ganger er naturen den beste kunstneren.

    SvarSlett
  2. Du ka stilig - dit vil eg og ;)

    Monikasmil

    SvarSlett
  3. Flotte former! Det er lenge sidan eg har vore på dei kantar. God ide til reisemål!

    SvarSlett
  4. Spennende er riktig ord ja. :-) Så flott.

    SvarSlett
  5. Så flott!
    Vi skal til Breim og Jølstravatnet en helg i sommer, fikk lyst til å finne kannesteinen, også!

    Blogges!

    Line

    SvarSlett
  6. Naturens eget kunstverk! Utrolig!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  7. Måtte inn her å se mere på den vakre steinen. Det har nok tatt noen år for naturen å skape denne. Skikkelig stilig !!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.