tirsdag 15. mai 2012

Ut på tur ..2

Refviksanden i Vågsøy var neste mål for turen denne laurdagen.
Svigerdøtra frå Lofoten ville sjå om denne stranda kan måle seg med

Ho vart nok  imponert då ho såg denne

Dette bildet er lånt frå nettet.

Her kunne ho og borna drøyme om sol, varme
og bading ☼

Refviksanden er 1,5 km lang og kåra til
ei av Noregs finaste badestrender.

Refvika er ein flott og verhard plass.
Ser ein utover bygda er der ikkje eit einaste hus
som har vindauge på den søre veggen. I staden har dei
ein heildekt betongvegg

som skal hindre at vatn og vind skal trenge inn i husa.
Med sørvest sterk storm kan det vere livsfarleg å
ferdast ute. 

Me lever i eit spennande land !

 



5 kommentarer:

  1. For et fasinerende sted. Og for en stein i innlegget under her! Nå fikk jeg lyst til å legge ferien til vestlandet. Men det spørs om guttene er enig. De har tenkt seg til Dyreparken i Kr.sand eller Legoland.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner nå at vi må begynne å feriere i Norge!!! Har sett alt for lite av dette vakre landet! Takk for flotte bilder! Jeg må sjekke ut hvor Vågsøy er..
    Klem fra Inger :)

    SvarSlett
  3. For et nydelig sted, og må bare si at Hauklandsstranda ikke kan måle seg! Selv om jeg er nordlending, sier jeg det! Det er første gang jeg hører om hus som har den ene siden av betong, men det er kanskje ikke så rart "med storm i kastan".
    Takk for fine besøk av deg...har vært litt opptatt i den siste tiden, så det har blitt lite besøk fra meg.
    Ha en riktig fin kveld.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar, og velkommen som følger! Alltid kjekt med nye bekjentskaper. Jeg legger meg til hos deg også. Artig å se alle de fine naturbildene dine så jeg gleder meg til å følge med videre.

    Ønsker deg en fin 17.mai!

    SvarSlett
  5. For ei strand;) NYDELIG!!
    Den skulle jeg gjerne besøkt en varm sommerdag.

    Her er det 17.mai klargjøring;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.