onsdag 2. mai 2012

Gardiner

I dag var det klart for opphenging
av gardinene i stova etter oppussinga.
Hengde opp att dei eg hadde.

Eg har ikkje vaska dei !
Er så takksam og einige med 
ein klok seljar eg møtte ein gong.
Eg spurde om gardinene kunne vaskast og om dei krympa
Han svara: kvifor drive å vaske gardiner, 
vaskar du møblane ?
Risting og lufting held lenge :)

  Liftgardiner på dei andre vindauga.
 Gardinene er i lin og sydde hos 
Eg likar dei godt, dei er tidlause og
passar til det meste.
Og dei ser ikkje skitne ut !!
 Fin kveld til alle som stikk innom.


8 kommentarer:

  1. Eg er einig i at ein vaskar gardiner minst muleg. Stovegardinene mine er også lyse. Eg måtte vaske dei ein gong ein av borna greidde på mystisk vis å skvette tomatsaus på dei. Heldigvis forsvann flekkene i vask!

    SvarSlett
  2. Enig! Litt frisk luft og risting - så blir de som nye :)
    Kjempefine gardiner!!
    Godnattklem fra Inger

    SvarSlett
  3. Jeg vasker heller ikke gardiner. For da må de strykes. Isj, stryking!
    ELlen :)

    SvarSlett
  4. Det blir ikkje same "fallet" i gardinene etter dei er vaska, dei blir liksom litt meir "levjete".
    Eg let det stå til, til dei står av seg sjøl ;)

    SvarSlett
  5. Herlig med vår og rene gardiner. Fine er de også!
    :-) kose deg i våren.
    Klem herfra

    SvarSlett
  6. Gratulerer med nyoppussa stue...gardinene var flotte, og vasking av gardiner er kanskje ikke nødvendig etter god lufting. Deilig er det iallefall å slippe våren inn.
    Takk for besøk hos meg, det er alltid trivelig.
    Ha ei god helg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Gratulerer med nyoppussa stove!
    Syns gardinene dine ser heilt reine ut ;)
    Og fine var dei også!
    Vaskar ikkje gardiner eg heller - luftar og ristar dei -
    så vaskar eg heller persienne ;) For dei blir skitne!

    Her har eg baka sjokoladekake og muffins til mellomste luring som har bursdag på mandag - og skal ha barneselskap i ettermiddag :) Så er det to sortar gele på kok til konfirmasjon i mårgå til tantejenta vår :)

    Du har køyrt nesten rett forbi huset vårt på tur til Vemmelsvik ;) Vi bur på toppen i byggefeltet på Almenningen - og Odd kjem eigentleg frå Angelshaug som er halvveis på vei til Vemmelsvik frå Almenningen ;) Neste gang må du sende meg eit pip på facebook - så skal eg ordne kaffi om eg er heime ;)

    Det blir nok tur med nyebilen - men Oskar er litt redd den enno ;) Og vi må få fiksa litt småting på den som ikkje vart heilt som det skulle ;) Men første turen blir til Gardermoen natt til tirsdag (bortsett frå her i nærområdet) - og så blir det fly til Mallorca og varmen :)

    Dette må vere tidenes lengste kommentar ;)

    Ha ei strålande helg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Fine gardiner. Liker at gardiner er lyse og siler lyset, de skal jo ikke stenge det ute.
    Ikke alle gardiner skal vaskes. Før var man mye flinkere til å riste og lufte tekstiler. Vi har nok litt å lære der.

    Jeg har tynne blondegardiner og de vasket jeg til bryllupet vi feiret her i huset sist helg. Viser noen bilder fra det på bloggen i dag.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.