lørdag 26. mai 2012

God pinsehelg !

Eg vil ynskje God pinse til deg som stikk innom 
med bilde av

  Løvetann - taraxacum officinale

eller "Kapplau" som er mitt dialektord på denne
 vakre planta.
Den blir sett på som ugras, men urtelegar ser på den 
med respekt !
Som medisinplante kan den brukast mot forstoppelse, kviser, eksem,
revmatiske sjukdomar og mykje meir.
Den kan også brukast til mat og til vinlegging.


Eg veit ikkje kva gardbrukaren meinar om planta,
men vakkert er det.
"Eller som han sa kapteinen som står på brua ombord i
eit av verdas største skip.
Løvetanna på grøne bøar står fram som verdas finaste
blome når du er på hi sida av jorda."
(skrive av mannen min i ei av hans forteljingar )

Helsing Anne-Mari


 

6 kommentarer:

  1. nydelige Bilder ;)

    go Pinsehelg til deg og dine også ;)

    monikaklemma

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av "kappekille" som vi kalte det da vi var små. Ja, den er jo virkelig vakker!
    God pinse til deg! :)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder :)
    Syns løvetann er vakre så lenge dei ikkje er i plenen min ;)

    Ha ei fortsatt herlig pinsehelg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg er så enig med deg! Vakker blomst!!
    Fortsatt god pinse til deg og dine ☼

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Enig med mannen din.....men jeg synes det er vakker på denne siden av jorden også. Det gir en sånn fin vårfølelse med alt det gule som lyser opp for oss. Bildene dine var nydelige.

    SvarSlett
  6. Oi, så fine ord mannen din har skrevet. Skriver han fortellinger? Så spennende.
    Håper du har hatt ei fin pinse.
    Ellen :)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.