tirsdag 11. desember 2012

Tørre kaker

Eg hadde igrunnen ikkje tenkt å bake
tørre kaker til jul i år.
Kasta det som var i boksane frå i fjor
då det nærma seg sommar.
Men så blir ein litt påverka då...
Og så kom eg på at Havreflarn, det syns dei var godt, 
både borna og dei vaksne.

 " Grovkveitekjeksa " til svigermor har
eg alltid likt.
Med ost, same kva sort, er dei himmelsk gode,
smeltar på tunga.
I fjor baka eg dei ilag med henne for å få 
vege ingrediensane og skrive
dei ned.
Ho brukar ikkje oppskrifter, har
" det i hendå "
I år baka eg dei åleine. 
Svigerforeldra skal få ei boks,
vonar dei blir nøgde med
dei :) 

Eg trur ikkje det blir fleire tørre sortar i år,
men ein skal aldri seie aldri.....
(lure på om eg skal finne ei oppskrift på
småkaker med hakka sjokolade i...
kjekt å ha til borneborna..hm.. )

Takk for at du besøker meg i desse 
travle førjulstider :)
Eg set stor pris på kvar og ein av dykk !

Klem frå Anne-Mari

12 kommentarer:

  1. Du er flink til å bake! Vi har laget havre-flarn og karameller..må nok bake litt til,synes det er koselig når jeg har god tid..
    :-) Kos deg disse dagene.
    Klem herfra

    SvarSlett
  2. Dei såg fine og gode ut.
    Eg har laga havrekjeks. Synst det er godt med nokre kjeks som ikkje er så søte.

    SvarSlett
  3. Hei!

    Deler du oppskrifta? Ja, berre viss du vil, altså ;-)

    klem

    PS: herleg innslag i Sumpen i går!

    SvarSlett
  4. Jeg har ei oppskrift på Havreflarn som Alexander hadde med seg hjem fra skolen, de skal vi også lage i år.
    Og Sigrid var så grei å legge igjen link til meg i går kveld så jeg har også lest innslaget i Sumpen, utrolig artig:)

    Ha en fin kveld, jeg begynner å senke skuldrene litt og kjenner at det går seg til. Og så hjelper det med oppmuntringsklem;)
    God klem tilbake
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Så fine dine havreflarn ble! Har en oppskrift på noen kaker med sjokoladebiter i. Vil du ha?
    Klem :)

    SvarSlett
  6. Grovkveitekjeksa så himmels ut, og så fin og rund etter den smarte norgesglass-ring-metoden! Havreflarn er en slager og kan jo faktisk virke litt sunn mellom alle andre kaker, selv om jeg vet det er endel smør i dem.
    Fortsett og kos deg i førjulstiden.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Grovkveitekjeks baker jeg også, oppskrift etter mor som fikk den av ei venninne. Ikke en typisk julekake for meg, men kjekt å ha i boksen ellers i året. Jeg baker mye mer enn vi trenger bare fordi det er morsomt, og så er det kjekt å ha noe å gi bort.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  8. Ja det eter på seg:))
    Jeg har også tenkt på slike cookies med sjokolade, men får se hva det blir tid til:))
    Nyt dagene videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  9. Hallo, Eg har fått pakke i posten med det lekre innholdet!!!!Noko så søtt. Tusen,tusen takk. Trur den måtte gå rake vegen for den kom i går :))
    Er det ikkje likt seg.....tenker at ein ikkje skal og så er det ditta med både påvirkningar og føler at ein må :)
    Lagar lite tørre sortar eg og i år. Kun nokre få ønskje som den heimeboande etterkomeren har ønskt seg.
    Slike kjeks er gode med ost...det beste eg veit.
    No skal eg snart til bya (Ålesund). Må til spesialist med ei tann.....:( Men...men alt må til for tannlaus vil eg ikkje bli :D

    Ha ein strålande dag i kylda (her er det - 10 no )

    SvarSlett
  10. Ååå så godt og det er hyggelig å kunne dele med andre.
    Jeg er ikke så god på baking men jeg lager sildesalat som jeg deler med familien og venner.

    Ha en fin onsdag, Maritklem.

    SvarSlett
  11. Hyggelig med noen tørre kaker. Havreflarn er alltid godt, men grovkveitekjeks har jeg aldri smakt. Fint med noe annet enn alt det søte. Husker min mors nydelige havrekjeks. Hun alltid en boks full. Men jeg fikk desverre aldri skrevet ned oppskriften....
    Ha en fin onsdags kveld

    SvarSlett
  12. Hei;)
    Blir noen flere sorter enn beregnet for deg også ser jeg;)
    Baker ikke så mye til jul i år. Det blir en del sjokolade;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.