onsdag 5. desember 2012

Akkurat no

Her hos oss
akkurat no 
er det 10 miusgrader.
Det høyrest ikkje mykje ut,
men det bles kraftig
så eg kjenner
at det er beinkaldt !

 Ute ser det slik ut.
Fint, men det
freistar ikkje å gå ut.
Eg skal bruke kvelden til å hekle
 snøstjerner som
har oppskrift på i bloggen sin.


Minner med det same om 
Gi bort hos meg som eg trekker
9. desember kl 21.00
Du kan vere med ved å trykke 
HER 

Vonar du har det varmt og koseleg
innandørs i kveld :)

Klem frå Anne-Mari


14 kommentarer:

  1. Hei;)
    Her er det også litt småkaldt ute! Skal kle på meg og lufte meg etter en lang dag på jobb;
    . Har tusen ting i hodet for tiden, kreative krumspring og fag!!!Enten sender jeg deg fremgangsmåte på islykt på mail, eller jeg lager et blogginnlegg.Har også et strikkepinneetui med brun pynt!Går det greit?

    Det er fyr i ovnen
    og det snør så vakkert ute;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde!
    her har snøen kommet i løpet av dagen, og da steg tempen fra 14 til 8..og så fyrer jeg innom hus:))
    Kos dæ videre i adventstida, klem;)

    SvarSlett
  3. Åååå for eit fint bilde!!!!!
    Kaldt...bikkjekalt synst eg det er. Liten trekk her også så det bit i alle kroppsdelar når ein går ut for døra. Var igrunnen tenkt å gå meg ein tur.....men det vart opp ei trapp og fram for dataen :))
    Eg og held på å hekla snøkrystallar,men guri kor fine dei var dei du held på med. Kjekt at der er oppskrift også. Skal prøve dissa...

    Ha ein fin lun heklekveld.
    Klem frå MarJE ( skal ver oppe i natt, jobb )

    SvarSlett
  4. Iskaldt og vakkert.
    Da er det best å være inne..
    Kos deg.
    Litt snørrete klem herfra
    :-)

    SvarSlett
  5. Akkurat nå har jeg beundra det fine bildet ditt!
    Og har det godt og varmt inne.
    Heldige meg :)
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  6. Ja det er skikkelig kaldt med 10 minus og vind.
    Vil nok heller har -20 og vindstille da ja.
    Håper det snart blir litt mildere.
    Ha en god torsdag :)

    SvarSlett
  7. Det gir så fin julestemning når været er klart, vinterlig og kaldt. Det er det her hos oss på Jæren også og det er vi ikke vant til. Tenk julegranen på torget ble tent i snø og kulde på søndag. Det bruker å være kuling og regn.

    SvarSlett
  8. Hei hei :)) Kaldt her også for tida, da er det godt å kose seg inne ja :)) Bare koselig at du har lagt ut link :))

    Ha ei riktig god natt :))

    SvarSlett
  9. Hei;)
    Nå finner du fremgangsmåte på islykter på bloggen min;))
    Det er bare å finne frem vaskebøtte etc.;)

    Gleder meg til å se i morgen;)


    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Du eg søv berre ca. 2 timar den dagen eg går av perioda slik at eg kjem på rett kjøl med ein gong :)))

    Ha ein strålande dag.
    No får eg den stormaga på besøk :D

    SvarSlett
  11. Skjønt bilde ! Her og er det iskaldt, vi må fyre hele tiden for å holde liv i dette gamle huset ;)
    Men det har sin sjarm. jeg håper dagene er gode, tross kulden, og at du koser deg med prosjekter - som snøstjerner... ;) Sender en god klem din vei <3

    SvarSlett
  12. Uff ja, nå er kulda kommet! Hos meg var det -16 både morgen og kveld i dag! Koselig bilde du deler! :)

    Ønsker deg en fin adventstid!
    -Mari

    SvarSlett
  13. Iskaldt og fint. Heldigvis bles det ikkje her no. Men om sommaren er det ofte ein irriterande solgangsbris.

    SvarSlett
  14. Nydelig bilde, det er noe med fargene og stemningen på denne tiden av året som er så fint:) Det blir kaldt når det kryper nedover og blåser samtidig, men i dag var det fint og så kom jo snøen også - det er fint synes jeg:)

    Håper du har det godt,
    varm klem:)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.