tirsdag 4. desember 2012

Lettvint

Det første eg vil gjere idag
er å takke for alle fine kommentarane.
Det er ikkje måte på alt eg har ville hatt merksemd for.
Først var det Hødd som vart cupmeistra,
så vart eg farmor til ei nydeleg lita prinsesse ♥
og det siste var at eg hadde bursdag...
Og alt skriv eg om,
og kosar meg i glansen av all
merksemda eg får frå dykk
Difor kjære lesarane mine,
desse rosene gir eg til dykk og
takkar og bukkar !

.............

Her i huset går vaskemaskina nesten dagleg
sjøl om me er berre vaksne.
Og lettvint er det.
 Ny, stor og god maskin 
gjer arbeidet.
Tek ut nesten tørre klede,
heng dei på stativ eller legg dei i
tørketrommel.
Lettvint !

Tankane går til mor mi
som hadde mange som
skulle ha reine klede.
På femti-seksti talet var denne vaskemaskina
vanleg
Men den berre vaska,
den sentrifugerte ikkje kleda.

Far min, som var tidleg ute med nyvinningar, 
fekk tak i denne
Han kalla denne innretninga ei
"klæpresse"
Dei la våte klede mellom rullane og 
sveiva til dei kom ut på
andre sida.
Då var det meste av vatnet pressa ut
og kleda kunne hengast opp.

For oss som lever i dag, i ei tid der alt skal vere lettvint,
er det vanskeleg å forstå kor dei som gjekk føre
fekk tid til alt.
Men ein ting er sikkert,
det var ikkje pc, i-Pad, mobiltelefonar mm
som stal tida.

Ynskjer deg ein fin kveld i adventstida.
Klem frå Anne-Mari

 
 

13 kommentarer:

  1. Syns det er herlig at du skriver om alt som skjer hos deg, jeg :) og at vi får ta litt del i det :) det er jo viktige ting for deg <3
    Skal si det var litt av noen vaskemaskiner de hadde før i tiden...skal jommen ikke sutre i dag...
    jeg håper du nyter førjulsdagene, fine deg. sender en god klem :)

    SvarSlett
  2. Alltid koselig å lese bloggen din, Anne-Mari! Hyggelig å kunne følge deg i små og store begivenheter i livet ditt. Fint at du deler dine tanker og undringer i hverdagen isenesatt av flotte bilder! Du er flink! :-)

    SvarSlett
  3. Du fortjener all den oppmerksomheten du får kjære du, og enda litt til. Synes det er så fint å komme inn på bloggen din og få ta del i litt av ditt "liv og leven"

    Nå ble jeg litt nostalgisk av det gamle utstyret du viser, vet at i alle fall farmoren min brukte slikt en god stund etter at jeg kom til:) Og så fikk hun etterhvert en separat sentrifuge, en bærbar en som hun flyttet bort til sluket når hun skulle bruke den:) De to første vaskemaskinene mine var halvautomatiske, med vaskemaskin på ene siden og sentrifugen på den andre. Litt ekstra tid tok det jo men jeg må si at jeg savner det faktisk litt:)

    Håper du har fine dager kjære du,
    varm og god klem:)

    SvarSlett
  4. Godt å få mange gode opplevelser - og ta seg tid til å nyte dem.

    Husker også disse "antikke" vaskemaskinene. Min mor hadde en Evalett med vrimaskin.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  5. Du har så koselig blogg :)
    sier takk for roser jeg!

    SvarSlett
  6. Må jo først seie tusen takk for rosene, selv om jeg vel ikke har kommentert så veldig mye hos deg, enda.
    ja jeg tror vi hadde hatt et hav av tid å bruke på mange koselige ting visst vi ikke hadde tv, data o.l. Bruker mye tid på disse tingene i løpet av en dag. Da hadde vi kanskje hatt tid til å besøke naboer og venner også ?
    Ønsker deg ei herlig førjulstid :)

    SvarSlett
  7. Tusen,tusen takk for rosebuketten...aldeles nydelig!!!!
    Klart ein må ha litt merksemd om sin eigen person...:)) Berre koselig det.
    Ja det er litt å tenke på skilnaden før og no. Guri kor lettvint vi har det....og likevel kan det dukke opp nokre klage sukk.
    Det stel litt tid alle desse dupedittane vi har lagt oss til å bruke....det skal ver sikkert og visst, men kjekt :))

    Ha det koselig og fyr opp lysa og ovnen det er kaldt.
    Var over 8 kalde enda her...brrrr.

    Natta klem frå meg.

    SvarSlett
  8. Litt til :))...headeren din var så stemningsfull og fin.

    SvarSlett
  9. Tusen takk for vakre roser ♥ Ja tenk den forandringa vi har vært med på når det gjelder vasking av tøy...
    Jeg føler nesten som jeg er 100 år når jeg tenker at jeg hadde kjele på ovnen og kokte tøybleier til min eldste datter.... i 1972. Men jeg tok heldigvis til fornuften og gikk over til papirbleier relativt fort!
    Klem og god natt :)

    SvarSlett
  10. Mor var yrkeskvinne og var forholdsvis tidlig ute med vaskemaskin i begynnelsen av 50-tallet. Det var en Hoover med vrimaskin, men vannet matte varmes på komfyren, og maskina måtte tømmes. Så maken på Teknisk Museum i London for mange år siden. Det er i slike øyelikk jeg føler jeg har levd ei stund.
    Takk for rosene!

    Ha en fin onsdag!

    Klem

    SvarSlett
  11. Og takk til deg for alle fine kommentarer :))
    Gratulerer så mye som farmor, det håper jeg at jeg blir en gang også :))

    Ha en fin onsdag videre :))

    SvarSlett
  12. Å så fine roser, TAKK TAKK de varmer i vinterkulden.
    Jeg husker mamma hadde en sånn diger dings, og ikke nok med det en måtte helt ned i den kalde kjelleren for å vaske klær.
    Ja vi har det bra i dag.

    Ha en fin dag, Maritklem.

    SvarSlett
  13. Ikke hadde vi så mye klær heller, og det vi hadde ble brukt mer enn en dag. Det ble betraktet som luksus at min foreldre elektrisk vrimaskin på vaskemaskinen og sentrifuge med skyllemulighet.

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.