søndag 15. juli 2018

Julilaurdag



Om sommaren er det ofte liv og røre laurdagane 
i Eidsgata på Nordfjordeid.
Dei er flinke til å lage til aktivitetar av ymse slag.
Denne laurdagen var det andre året dei
arrangerte 
Gatematfestival.
Gjennom heile gata fekk me
 presentert og høve til å kjøpe mat tillaga på ulike måtar.
Kortreist gardsmat og tradisjonsmat av alle slag.
Det var sjølvsagt ikkje muleg å smake på alt,
så dette blir berre ein 
ørliten smakebit.


Ein særdeles velsmakande rett i lag med alkoholfritt øl.


Morsom annonsering av svelene.


I det fine veret var mykje folk samla,
det er antyda at det var 3-4000 menneske innom
Eidsgata denne laurdagen.


Neste helg er det den årlege
Malakoff Rockefestival
som går av stabelen.
Då blir det nok endå meir folk samla.







5 kommentarer:

  1. Det ser ut til å være et flott tiltak! Mye god mat der ser jeg.
    Ha en fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hyggelig når de arrangerer slikt. De er flinke til ulike arrangementer også i Ringebu i Gudbrandsdalen.
    En fortsatt fin søndag ønskes deg av Tove. Takk for hyggelige kommentarer hos meg. Jeg har svart deg, og sagt at du er hjertelig velkommen til meg på Gullhaugen.

    SvarSlett
  3. Såg både gott och trevligt ut det där :-)

    SvarSlett
  4. Åh... så lyst eg fekk på sveler 😉

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.