onsdag 18. juli 2018

Glasbrot


Det er alltid glasbrot å finne i fjøresanden
her eg bur.
Kvart år plukkar me slike brot og
fjernar dei så ikkje barn og vaksne skal 
skade seg på dei.

Fangsten var ikkje så stor denne dagen,
men hadde eg halde på ei stund til ville eg finne mange fleire.
Som bildet viser er mange av brota av
gammal dato.

Stor skilnad på flo og fjøre.

Kvar kjem glasbrota frå ?

Eg har tenkt at det var besteforeldregenerasjonen som
kasta brot frå glas og steintøy i fjøra,
men hadde dei SÅ mykje glas- og krustøy at det skulle
 bli så mange brot ?
Er det muleg at brota kan kome med floa frå andre stadar ?
Me høyre og les om funn av glasbrot på badestrendene, 
truleg av ny dato,
men "vår" strand er brukt stort sett berre av
oss som bur her,
og eg tvila på at nokon av oss
gjer dette.

Gåta blir nok aldri løyst,
me kan fortsette å plukke glasbrot og 
håpe at ingen skadar seg under bading.

Det er mange andre ting i fjøra som er mykje meir
spennande.
Det skal eg kome tilbake til i eit anna innlegg.








2 kommentarer:

  1. I alle fall er det bra at du samler på... mange farger og former... kanskje du kan bruke for kunstprosjekt :-))
    Hilsen til deg. Jeg har fullt hus... barnebarn er her...
    GLEDE... så veldig fint.

    SvarSlett
  2. Kanskje Viola hadde en god ide? Lage noe av dem sammen med barnebarna?
    Jeg leste noe viktig her om dagen - ettersom det er så tørt her hos oss er det viktig å plukke opp glasskår i naturen. De kan skape brann hvis sola skinner på dem.
    Kos deg videre! Beste hilsener fra Tove

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.