mandag 16. januar 2017

Midt i januar


 snø !

Laurdag var mannen min og eg på
tur langs stranda til Flø


Her bryt alltid havet mot fjøresteinane 

 Bølgjer har kvite toppar, det bles friskt

Mannen min på den fine stien 

-----

 I dag gjekk mandagstrimmen i lag med
 Hilde-Marie, til Nibben.
Her er utsikt mot Vattøya (der me begge har våre forfedre)
og Runde lenger ute. 

Visst du ser godt etter kan du sjå
Hurtigruta litt til venstre for midten i bildet.
Den er på veg frå Torvik til Ålesund
 kl. er 10.40

Det er fint å gå tur når det er snø og
fint ver.
Det blir ikkje skiturar her heime,
det tek eg att når me er 
på hytta.







19 kommentarer:

  1. Nydelige vinterbilder.. Det gjør så godt å komme seg ut i dagslyset og å kjenne frisk vind i ansiktet. Januar bare flyr avgårde, det som en gang var en uendelig lang måned.. Nyt turene dine. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Nydelig å sjå ut i havet igjen.
    Flø! Så vakkert der ute! Vert nok ikkje så ofte turar dit.. Ei tid var!
    Takk for at du deler 🙄

    SvarSlett
  3. Så vakkert det er der, og så fint med snøen! Havet i sol er så pent å se på.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Världen blir så vacker av kombinationen snö och sol!

    SvarSlett
  5. Se Flø og dø! Fantastisk der ute!
    Har tatt hurtigruten fra Torvik ;)
    Nydelige bilder!
    Turid.

    SvarSlett
  6. Så vackra bilder Anne-Mari. Ha en bra vintervecka!

    SvarSlett
  7. Vilken vacker promenad du fick!

    SvarSlett
  8. Så vackert det kan vara på vintern! Fin lördagspromenad!
    Ha det bra!

    SvarSlett
  9. Vilken vacker plats! :) Men det ser kallt ut, hoppas ni hade ordentligt på er.

    SvarSlett
  10. Huva så kallt det ser ut! Men vackert!

    SvarSlett
  11. Flott å se bilder fra Vest-havet.
    Vakkert og brutalt :-)
    Veldig lenge siden jeg var på motorsykkelturer til Hareid-kanten :-)

    SvarSlett
  12. Å så vakre bilder fra vestlandet!

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder. Så deilig er Vestlandet.
    Jeg var noen ganger i Ålesund i ferien.
    Har virkelig fine turer fortsette kjære Anne-Mari.
    Vi har mye snø i to uker jeg er så glad.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  14. Du bor på et vakkert sted! Jeg har jo besøkt Vestlandet flere ganger og flere steder, men tror vi må ta bilen og kjøre oppover og bruke god tid. Hilsen Tove

    SvarSlett
  15. Hello, what a beautiful place for a walk. Lovely views. Pretty series of photos. Have a happy day, enjoy!

    SvarSlett
  16. Så himla vackra motiv! Snyggt :) Jag älskar vintern :)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.