mandag 23. januar 2017

60-åringen

Perly Lise 

Ho har eit sjeldent namn som det er 
ei spesiell historie bak.
Jenta vart døypt
Pergunn Lise i kyrkja,
kalla oppatt etter bestemor Pernille
og bestefar Lars.
Dagen etter ringde presten og kunne 
fortelje mor vår 
at då han skulle skrive namnet i 
Kyrkjeboka
fann han ut at namnet Pergunn ikkje kunne 
godkjennast....
Blant anna hadde det dårleg klang i utlandet..
Eg hugsar at mamma gret og
var fortvila.
Av fleire namn han foreslo å skifte til var
Perly
eit namn me ikkje hadde høyrt før,
men som i ettertid kling godt
og passa fint til 
systra vår
Perly er ei aktiv dame, blant anna 
ber ho vidare arven frå mor vår som
mangeårig lokallagsleiar i 
Norske Kvinners Sanitetsforeining.

Me er 5 sysken,
eg er eldst, Vigdis to år yngre,
så kom Perly seks år etter.
Tre år deretter kom Lars
og til slutt lisjebroren vår
Jon-Ove som blir
50 år om nokre dagar.

I selskapet fekk me nydelege kalde og varme rettar
som ho hadde laga sjølv.
Dessverre gløymde eg å ta bilde av det :(

Kaker og dessertar smakte fortreffeleg.

Kjempegod mat og kjekke folk 
gjorde kvelden til ei
fin oppleving,
langt ut i dei små timar :)

Tusen takk for oss.



10 kommentarer:

  1. Heisann.... den flotte kaka di fikk konkurranse ser jeg. Du har nå mange grunner til å gå tur hver dag etter det kakebordet å dømme!!!!
    Jeg minner deg på BSW hver dag framover, så får vi se om markedsføringa har lykkes. Gode turer ;:OD)

    SvarSlett
  2. Gratulerer til flott jubilant med et nydelig navn!
    Jeg er eldst av 4..og det er hele 17 år mellom meg og yngstemann:)
    Ha ei fin uke, klem fra meg

    SvarSlett
  3. Det var ett fint namn din syster fick till slut! Så lycklig du kan vara som har så många syskon, roligt att ni kan träffas och umgås! Verkar ha varit ett storslaget kalas med mycket god mat!
    Ha en fin vecka! Här har vintern tagit paus och det är några plusgrader.

    SvarSlett
  4. Gratulere til søstra di med et morsomt navn. Vi er også fem søsken, men jeg er i midten. Min lillesøster er 12 år yngere enn meg. Det var stor stas når hun kom til verden, særlig for meg. Eldste broren mun synes det var flaut som 16 åring å få ei søster, husker jeg!

    SvarSlett
  5. Dere har mye å feire skjønner jeg! Det blir nok mange kaker å smake på fremover :)

    Ha en ny fin uke!

    SvarSlett
  6. Heldige vi som har mange søsken. Jeg har fem og er yngst. Jeg har store problem med å kommentere hos deg etter at jeg byttet bloggplatform, men prøver igjen.

    SvarSlett
  7. Så artig med navnet. Synes det er et flott navn hun fikk. Forslaget fra presten var riktig så bra.
    Tenker dere hadde det hyggelig!
    PS. Du har skrevet en kommentar på min blogg, men jeg har ikke lagt den ut, da jeg tror du kan ha skrevet feil Blått? men det er rødt? Kan du ta en titt, rette det? Er jo så glad for dine kommentarer. Hilsen Tove

    SvarSlett
  8. Håper de fikk en flott dag, gratulere søtra di :) klem

    SvarSlett
  9. Flott 60-åring! Kjekt å samles til fest med god mat og velfylte kakebord og ikke minst hyggelige gjester rundt bordet! Flott at hun er aktiv i saniteten. Jeg var med der da jeg bodde på Møre, men her er det helselag. Det ene utelukker ikke det andre, og det er viktig å engasjere seg.

    Ønsker deg en strålende tirsdag!

    Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer til jubilanten. Masse gode saker på bordet skjønner jeg. Hyggelig med litt ros til sine. Hun var en vakker dame! Ha en fin dag!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.