fredag 16. november 2012

Babusjka / Matrjosjka

Fyrst av alt vil eg takke for alle dei 
hjartelege helsingane og gratulasjonane
i samband med at me har fått
eit nytt barnebarn,
ei fin lita jente 
♥ ♥ ♥

 
For nokre år sidan var eg på tur til Russland og Estland.
Bussen var fullasta med folk, i tillegg til
nødvendige ting som klede, hermetikk,
leiker +++
som skulle leverast til barneheimar og skular i
regi av Advenkirken der borte.
Det var spennande, men me opplevde
 å vere både triste og glade.
Alle me møtte var så takksame og strålte når dei fekk
teiknesaker, sokkar og andre ting,
 men det var trist å sjå dei elendige tilhøva mange 
levde under.
Eg tek hatten av for alle som driv
dette frivillege arbeidet.
Du kan gå inn på linken lenger oppe og
lese om det.
På turen var me innom mange små byar der
det var lite turistar.
Det vart handla forskjelleg ting, 
i dette innlegget vil eg vise 
dette 

 
 Eg kjøpte Babusjkaen i eit lite marked.
Denne definisjonen fann eg i eit gamalt leksikon :)

På internett er det lite å finne om Babusjka, men 
der står litt om Matrjosjka (Matruska)
Tredokka er i russisk tradisjon hol og dekorativt måla.
Dokkene kan delast i to og inni kvar dokke 
er det ei mindre dokke.

Ein kan lure på kva den symboliserar,
Er det den gamle mora med borna sine ? 
eller etterkomarane sine ?
eller er det lag på lag med røynsler/opplevingar ?
 Er det nokon som veit meir om dette ?

Mi Babusjka er berre 7 cm høg 
den har 9 dokker inni seg,
og eg syns den er nydeleg !
Dokkene i denne er laga i eit løvtynt tremateriale,
mange av dei er så små at eg har problem med å opne dei,
den minste er på størrelse med 
naglen på veslefingeren min.

Eg er svært glad i Babusjkaen min og passar godt på den ;)
Borneborna får sjå på den, men ikkje ha den i leikekassa ....
(streng farmor med andre ord) 

Til slutt vil eg minne om Gi vekk
her på bloggen.
Trekning 9. desember om kvelden.

Eg ynskjer dykk alle ei strålande helg !
Klem frå Anne-Mari

 

17 kommentarer:

  1. Veldig fine. Utruleg at den minste er sååå liten.
    Eg prøvde å få tak i slike her, men det var ikkje å oppdrive.
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  2. Jeg liker babusjka'ene dine. Jeg har også en sånn, malt i rødt og med mange "barn". Den fikk jeg av datteren min da hun kom hjem fra en tur til Russland.
    Ja, det er viktig arbeid de driver og vi har godt av å se utenfor våre egne trygge grenser av og til.

    Likte godt onsdagsmotivet ditt, også. Kreativt å velge oppvaskstativet! :)

    Nå har også jeg en gi-bort på bloggen min :)

    SvarSlett
  3. Nå kommer jeg til å tenke på at jeg en gang hadde en babusjka...skal tro hvor den er blit av?
    Fine er de og den du har i blått er jo nydelig.
    Ønsker deg og dine ei fin helg! :-)

    SvarSlett
  4. Ja, heilt enig med deg at dei som ivrar for desse hjelpesendingane er beundringsverdige. Fantastisk at so lite kan gi ei så stor glede til andre.
    Babusjka dukkene var kjempefine.....litt anleis og flottare enn den sikkert vanligaste eg har sett. Fint minne og veldig fin pynteting.
    Forstår at du ikkje let barnebarna leike med desse...det er eit verdifullt minne.
    God fin helg til deg. Du har vel fått kika på nye barnebarnet ??? Er ikkje så lenge igjen til eg får mitt heller :) Kjenner at eg gled meg voldsomt. Og det rare er at eg er jammen litt engstelig og spent, mykje meir enn når eg skulle i ilden sjølv.
    God varm klem frå MarJE.

    SvarSlett
  5. Nydelege dokker! Forstår du er redd for dei!

    Og flott med slikt arbeid som vert gjort på frivillig basis. I allefall når ein ser det nyttar :-)

    God helg!!

    SvarSlett
  6. Så koselig!

    Ha ei riktig fin helg, og kos deg med nye barnebarnet!

    Klem, Line

    SvarSlett
  7. Åååå! Jeg har vært betatt av sånn dukke helt siden jeg var liten, men hadde aldri selv.
    Men etter en Prahatur på 90-tallet, kjøpte jeg meg en og den er jeg veldig glad i! Det er bare 5 i min da, og mormorungen har sett mye på den, men bare fått lov å ha på bordet, ikke i lekekassa nei!
    Skulle gjerne hatt en med like mange dukker inni som din!
    Takk for titten!
    Klem fra Inger

    SvarSlett
  8. Jeg beundrer alle som er aktive i slikt hjelpearbeid.
    Jeg tror at vi av og til har veldig godt av å se hvordan andre lever. Det setter ting i perspektiv og får oss samtidig til å verdsette hvor godt vi har det her i landet.
    Babusjka din var nydelig!

    SvarSlett
  9. Flott reklame for det viktige hjelpearbeidet og flott dukke. Jeg har og hatt en slik, som er savnet..

    Ha en fin lørdagskveld.

    Blogglotteriet mitt er i gang, kom gjerne innom og ta noen lodd. :-)

    SvarSlett
  10. No har eg endeleg kåra meg til fylgje bloggen, ikkje berre lese innlegga. Er og har vore innom stort sett kvar dag, og les med fryd alle dei flotte i innlegga og kikar med stor glede på alle dei flotte bileta dine!
    Du skriv særs godt, ein må berre verte i litt betre humør etter å ha vore innom her;)
    Stor klem frå Karoline;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Karoline !
      Kjekt å får slik fin ros ♥
      Stor klem tilbake

      Slett
  11. Hei søte deg,
    jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

    Man aner ikke hvor godt man har det egentlig! Så fint av deg og belyse ett så viktig arbeide.

    Dine babushkas var rett og slett unike. Liker de veldig godt.

    Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  12. Så bra at du setter lys på dette arbeidet, har hørt om disse turene fra andre som har vært med.
    Historien bak disse dukkene kjenner jeg ikke til, ditt eksemplar var nydelig vakkert:)

    Håper helga har vært fin så langt,
    god klem:)

    SvarSlett
  13. Takk for hilsen <3
    Gratulerer med et lite barnebarn. kos deg :)
    klem!

    SvarSlett
  14. Så flott å lese om reisen du har vært med på noen år tilbake. Jeg tar av meg hatten for slike som deg - det er fantastisk det arbeidet som gjøres :) herlig! Og så nydelige babushkaer du har, ikke sett maken - de var flotte rett og slett. Ønsker deg en nydelig søndags kveld fine deg <3 klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer så mye med nytt barnebarn, så koselig. Jeg venter ennå på mitt første, håper jo på det kommer en dag. :) Ja må si jeg beundrer dem som står på og hjelper andre på frivillig basis. Din babushka er jo nydelig da, jeg hadde en som det var 12 i en gang, men den strøk med da mine barn var små.

    Fin ny uke til deg Ann Mari.

    Klemmer

    SvarSlett
  16. Hei;)

    Beundrer alle som jobber med frivillig arbeid i en eller annen form. Utrolig søte de babushkaene dine;)
    Smokkeposen kan brukes til flere ting, men den egner seg til et "lager" med smokker;)) De har jo så mange, dagens babyer;)) Den er ikke så stor, bare vottene som er så små!!

    Nå skal jeg se om jeg orker å lese litt!!
    Ha en fin kveld og en god ukestart;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.