fredag 9. august 2019

Klubba


Klubba
eller Lollipop
er ordet i utfordringa hos Sanna
denne veke.

Det finst fleire døme på ordet,
f. eks. ein møteleiar kan bruke klubba
 for å få ro i salen.

Men eg vel å rette fokus mot
den gamle klubba som mor mi brukte
før meir moderne reiskapar
vart vanleg.


I ei krukke eller skål/fat brukte mor mi
å presse f.eks. bær som ho skulle bruke
til saft eller syltetøy.
Den var også brukt til å "banke" fisk til 
farse som det blei fiskekaker eller 
fiskeboller av.


På denne gamle krukka står eit
3-tall,
eg rekna med at det seier at det er plass til
3 liter i den.


Klubba er gammal og mett av dagar,
og vise tydelege teikn på eit
aktivt arbeidsliv.

Jada, den søte klubba skal få vere med.
Fatet den ligg på er arvegods.



Gemsweeklyphotochallenge.blogspot. v. 32 - Klubba -





12 kommentarer:

  1. Artig å bli påmint om kjøkenreiskapen klubba. Hugsar den, men ikkje så mykje bruken ...

    SvarSlett
  2. Här föredrar jag absolut den gamla klubban som "klubbat" många saker under sitt liv. Så kul att du behöll den. Å vem skulle ha trott att den skulle dyka upp i en blogg 2019;-)
    Ett riktigt fint bidrag!

    SvarSlett
  3. Min farmor hadde en sånn klubba,jeg husker hun brukte den. Fin tolkning som vekker minner. Krukken liker jeg også.

    SvarSlett
  4. Vilken fin klubba din mor använde, nästan som en mortel, fast den är ju i sten och väldigt tung. Trevlig helg!

    SvarSlett
  5. En riktigt fin träklubba, märkt av ålder och flitig användning. Roligt att den är bevarad hemma hos dig.
    Önskar dig en trevlig helg!

    SvarSlett
  6. Morsomt at gamle kjøkkenredskap blir tatt vare på:-)
    Ha noen etter mormor..
    Ha en fin helg/Eirin

    SvarSlett
  7. Det var en vacker träklubba som även är fin som prydnad.
    Fin bild på godisklubban och fatet.

    SvarSlett
  8. Trevligt att spara sådana fina gamla saker. Den är en riktig prydnad ju

    SvarSlett
  9. Heisann, ja, denne klubba leder tankene tilbake i tid. Tror det ligger en etter svigermor i Lia også, mulig de stampa potetgrøt med den i tillegg til bær. Jeg så ikke at det sto lollipop i den engelske varianten!!!!

    SvarSlett
  10. Riktigt gamla saker du hittade.

    SvarSlett
  11. Artig å se denne hos deg. Jeg har også en slik. Det ser ut til at du og jeg er like her - er glad i og tar vare på gamle ting!
    Det er helt utrolig hvor kreativ du har vært når det gjelder å lage innlegg om ordene fra Sanna. Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.