tirsdag 23. januar 2018

Helleborus

eller Julerose som me kalla den.

Eigentleg er namnet Julerose litt misvisende for
den blomstra vel så gjerne i perioden
januar til april.
Helleborus er ei plante i soleiefamilien der
bl a kjente og kjære planter som
kvitveis, blåveis og mange mange fleire høyre til.
Wikipedia

Planta på bildet står utfor enden av huset,
eg tok den frå grava til foreldra mine
då den hadde visna i fjor vår.
Det var systra mi som hadde planta den, 
og ho sa eg kunne ta den med heim :)
Eg la den berre i ei krukke i lag med andre
planter og vart overraska då eg fekk sjå kor 
fint den blomstra no.
Det har vore kuldegrader i fleire veker så det
er tydeleg at den lika det.



Sjå fleire fine blomster hos: Floral-Bliss







8 kommentarer:

  1. Vakker julerose! De trives ikke så godt her dessverre.
    Klem

    SvarSlett
  2. Your Helleborus is so beautiful. It always amazes me how they survive in the cold being so delicate looking!

    SvarSlett
  3. Dette er en av de fineste blomstene jeg vet om. Dessverre er den ofte veldig pjuskete når man kjøper den som potteblomst. Etter å ha lest dette innlegget forstår jeg at den kanskje rett og slett ikke trives så godt i romtemperatur.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. Ingen juleroser som blomstrer her enda, men vi gleder oss til de første dukker opp! Fin uke til deg :-))

    SvarSlett
  5. Helleborus, -det kling fint. Takk, det skal eg prøve å hugse. Eg har også ei i full blomst ute i ei krukke. Dei er vakre.

    SvarSlett
  6. Så gøy at den begynte å blomstre igjen. Den er vakker. Hvitt kan også være vakkert hvis det ikke blir for mye av det gode! Hilsen fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.