tirsdag 22. august 2017

Tuebuda


Bestefar Lars Breivik bygde sjøbuda
tidleg på 1930 talet.
I 1952 selde han den til handelsmann Hans Dimmestøl
som dreiv tilvirkning av fisk og sild der.
Eg hugsa godt at eg som lita jente såg på
mor mi og dei andre kvinnene som 
la sild på ein sirleg måte
i tønner.

Tuå sett frå sjøen.
Tuebuda til venstre.
Naustet og sjøhuset til høgre 
har dokke ofte sett på bilda mine.
I tunet er huset vårt øvst på midten, bak huset til
bror min. Barndomsheimen min er 
til høgre.
Husa bak til høgre er byggefeltet Skjerva
på andre sida av hovudvegen.

Siste åra har den sett slik ut.
I vinterstormane har me vore redde for å få
bølgeblekkplater og andre materialer 
fykande gjennom lufta.

Eg har likt godt å ta bilde av den.
Tuebuda hadde sin sjarm heilt
til det siste.

Ein augustdag i 2017 var tida komen


og den underkasta seg maskiners verk.

I dag er utsikta endra,
ein kan sjå til Ulsteinvik og
heilt til Roppehornet på Flø.

På tomta etter den gamle Tuebuda 
vil det snart kome opp fleire flotte naust.

Ein ny tidbolk er på gong.







9 kommentarer:

  1. Ja, ting endrer seg fort. Det var jo et vakkert bygg.
    Nye tider kommer enten vi vil eller ikke.

    SvarSlett
  2. Litt trist er alltid å gå, men hvis nye og vakre oppstår er alt bra igjen. Klem til deg Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Det er endringer på gang. Håper det kommer mange gode mennesker på din vei.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Synd at gamle bygg forfaller og at det blir godkjent for ny storbygg for turistene... oy akk!

    SvarSlett
  5. Hello, If the buildings are coming down I would think there is a lot of recyclable materials to use for other building projects. The views are fabulous, perfect for a little home. Enjoy your day and the week ahead!

    SvarSlett
  6. Vemodig når hus forsvinner. Jammen godt du har fine bilder. Men utviklingen går sin gang og det blir sikkert fint med nytt også! Ha en vakker helg!

    SvarSlett
  7. Så flott dere bor. Nydelig ved vannet!
    Sikkert både litt trist og litt godt å få den revet.
    Gamle minner må du ta vare på! Hilsen Tove

    SvarSlett
  8. Ja, tiden endrer seg og behovene likeså. Vi kan like det eller ikke, men de som kjøper naust - blir nok godt fornøyd med utsikten.

    SvarSlett
  9. Heisann, lenge siden jeg tok bloggrunden nå. Travle tider her. Skroller litt nedover for å holde meg oppdatert. Dette blir flotte rorbuer/naust!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.