søndag 30. juli 2017

BSW sommar


Bloggers Sunday Walk - sommar

Bloggen Vilt og vakkert
si utfordring er at mange bloggarar
går tur same søndag.
skriv eit innlegg om det og dele
det med andre.

Eg visste eg at det ville vere vanskeleg
å få til ein lang tur søndag.
Eg er "barnevakt" for Bessie,
hunden til bror min i nabohuset.
Ho er skrøpeleg i hofter og bein og eg ville
ikkje plage henne med fjelltur.

Så det vart ein tur i nærområdet i dag.


Deilig å gå på grasteppet som dekkjer
den gamle hovudvegen som gjekk her i min barndom.

Bessie nyt den friske lufta og lika
turen. 

I går gjekk mannen min og eg ein lenger tur på ein
 turveg i nabokommuna.


Eg lika best å gå på mjukt underlag,
men det er ikkje mange slike stiar 
i nærområdet.
Her er mange flotte opparbeidde stiar med
grusdekke, flott det, men det
er litt hardt for ein 
kresen rygg.





Framfor oss hadde himmelen ein
nydeleg blåfarge

Sommarfuglen veit eg ikkje
namnet på

Mykje stor og fin blåbær,
men eg hadde ikkje tatt med
kjerald å plukke i så det vart berre
det me åt etterkvart.

Alt i alt har det blitt eindel fysisk aktivitet 
denne helga.
Før i veka gjekk me på fjelltur frå hytta.
så eg er eigentleg fornøgd :)

Eg har tatt del i to BSW før i år:
BSW - vinter
BSW - vår







5 kommentarer:

  1. Heisann, takk Anne Mari, stor, liten, kort eller lang tur spiller ingen rolle... hensikten er å komme bort fra dataskjermen vi som blogger nærmest sitter foran døgnet rundt! Å ta det med ro med hunden gir livskvalitet for både tobeinte og firbeinte, da blir det tid til funderinger. Med vår hund går det unna, kan ikke komme fort nok videre... Ha ei flott uke videre! Takk for at du tok utfordringen ;:OD)

    SvarSlett
  2. What a lovely area for a walk around and for living there...
    Have a good new week
    (in summertime I'm a lazy blogger, but sometimes I come to visit you)

    SvarSlett
  3. Dine to turer var begge deilige, hver på sin måte.

    Beklager, men jeg hadde glemt at det var tur i går. Er hjemom i Oslo etter å ha vært i Åsgårdstrand lenge.
    Men jeg var i skogen og plukket blåbær - 5 liter. Ikke verst.
    Men det eneste jeg tok bilde av i går var en padde. Ikke ofte å se.
    Men siste innlegget på min blogg handler jo om å komme seg ut og plukke bær, så da blir det vel ikke så galt?!
    Håper jeg blir tilgitt.
    Fortsatt god sommer ønskes av Tove/fargeneforteller.

    SvarSlett
  4. Fint å gå tur i norsk natur! :)
    Ser at mannen din går med hendene på ryggen. Det har jeg også begynt med etter at jeg passerte 60. Må ha noe med alderen å gjøre. Det er godt når man går i rusletempo :)

    SvarSlett
  5. Deilig å komme eg ut på tur :-)) Vi håper å bruke litt av siste ferieuken til å gå i fjellene her på Vestlandet :-)) Og jeg håper vi finner blåbær! Fin uke!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.