lørdag 3. desember 2016

Baking med kjevle


er eg ikkje flink til.
Difor er det sjeldan eg lagar ting som
skal bakast ut.
I dag fekk eg så lyst til å bake 
Hardinglefse.
Eg brukte oppskrifta i
"Go`bitar frå besta si kokebok"
som to kollegaer har skrive.
HER
I oppskrifta var det Margarin, 
men eg tenkte at
 "skal det vere så skal det vere" 
 og brukte Meierismør....
 Om det er det som er årsak veit eg ikkje,
men lefsene var nesten umuleg å
arbeide med
Mjuke og vanskelege å handtere.

Mannen min heldt seg på avstand for eg skjende
heile tida....

Ein skulle tru at når dei var ferdig steikte
var problemet over,
men, nei, nesten ingen av 
lefsene kom heilberga av steiketakka.
Heldigvis er det slik at når ein får smøre dei og
"lime" skavankane blir det eit
bra resultat til slutt.
I alle fall, hardinglefsene er nydelege på smak,
dei smeltar på tunga.
No er dei lagde forsiktig i ei boks og
komne i frysaren.
Dei skal etast med andakt :)









9 kommentarer:

  1. "Etast med andakt" bør dei så absolutt! Synest du er tøff, eg, som prøver! Eg våga meg på potetlefse for fyrste gong no i år, og dei vart ikkje tynne og ikkje store, men gode på smak er dei, og det er det viktigaste.

    Her er julesnøen smelta bort, i alle fall det meste av han. Tid for broddar.

    Ha ei fin adventstid!

    Klem frå Ingunn

    SvarSlett
  2. Tålmodige du!!! Gratulerer med resultatet og at du aldri gav opp :-)

    SvarSlett
  3. Så flink du var.. Utseendet spiller jo ingen rolle, og gode ble de.. Men jeg ser jo at det var strevsomt.. Er det ikke sånn med lefsebaking, at det skal litt trening til? Jeg har ønsket meg steiketakke til jul, så kanskje det er meg som strever med dette neste gang.. Jeg har bakt gjærbakst i dag. Det blir bra, uansett.. God helg videre. Klem fra Inger Johanne

    SvarSlett
  4. Jeg tror kanskje typen smør kan ha noe med deigen å gjøre. Yngstedatteren har undersøkt og forsket mye på nettet om bruken av smør og margarin da hun skulle bake cookies. Husker ikke hva som ga hvilket resultat, men cokkiesene skulle bli myke med en type og sprø ved annet smør.

    SvarSlett
  5. Det var sikkert meierismøret sin skyld, men meierismør gir jo bedre smak. Du får spise de med andakt, ja :)
    God adventsøndag til deg!

    SvarSlett
  6. Heisann Amo, vil jo gjerne si ja, men vi er ikke i 2017 ennå. I Friluftsåret 2015var det BSW hver søndag, men før og etter arrangeres det en gang hver årstid etter forslag fra "artisjokken". Jeg har ikke hatt tid og krefter til å markedsføre initiativet de siste åra, men tok det igjen nå!
    Jeg kopierer et bilde fra turen din på innlegget mitt for i dag og sier at sånn skal det gjøres! Kan det passe med hver siste søndag i januar, april, juli og oktober? Hva synes du om det? Ha fortsatt fin 2. advent ;:OD)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg. Jammen var det trivelig her også. Ikke lett med sånn bakst. Kanskje du skulle brukt melange? Men ble da pene! Ja, sånt må spises med andakt og følelse! Ha en fin adventskveld :)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.