søndag 4. desember 2016

Søndagen min

I dag har det vore eit ufyseleg ver med regn og vind.

Det enklaste var å sitte inne og
nyte dei fine rosene eg
fekk i bursdagsgåve
1. desember :)

Men det friskaste var å gå ein times tur 
langs landevegen 
mens regnet hølja ned.

Eg lika å gå tur i alt slags ver
og då eg las i
denne bloggen:

Bloggers Sunday Walk

vart eg interessert og spurte om slike turar som
min i dag kjem under denne
invitasjonen.
Her er svaret eg fekk:

Alle slags turer, ja, men poenget er at vi alle går "samtidig" på hver vår vei, sti, gate, smug, allé... på denne kloden - med eller uten følge!
Jeg foreslår følgende BSW, siste søndag i januar, april, juli og oktober!

Dette har eg lyst til å vere med på,
eg noterer dato og 
ventar på nærare info.

Les om dette du også !



Eg lenker til:







19 kommentarer:

  1. Gå på tur kan man göra i alla väder om man klär sig rätt. Fin bukett.

    SvarSlett
  2. Jag ÄLSKAR att promenera i regn! Hade jag varit frisk hade jag varit ute hela tiden när det regnade! Det är absolut det bästa jag vet! Jag blir sååå lycklig av det! Vilken fin rosbukett! Den ska du verkligen njuta av!

    SvarSlett
  3. What a luck, when we have a warm comfortable home in this season...
    I good idea with the sunday walks, I had even often thought, I should do it, now I've noticed the terms in my calendar für 2017 and will finally join in.
    Have a good new week

    SvarSlett
  4. Så fint turbilde. Jeg fikk det ikke til denne gangen, men satser på den i januar! Morsomt med sånt da! Ønsker deg en vakker dag mot juletid!

    SvarSlett
  5. Herlig når en har muligheten til begge deler - kose seg ute i friskt vær - for så å kose seg inne.
    Ha en finfin mandag.

    SvarSlett
  6. DEILIG med fin sødagstur. Vi har hatt også... hele familien
    i skogen. Neste helgen jeg må gå allene... Ha riktig god uke.
    Klem Viola

    SvarSlett
  7. Inte mycket vinterstämning hos dig heller! Men jag slapp i alla fall regnet.
    Trevligt med BSW! Jag noterar datum och ser om jag kan delta!

    SvarSlett
  8. Heisann, spre invitasjonen for hva den er verdt! Det er om å gjøre å få med så mange som mulig ut og bevege seg! Jeg bruker ditt innlegg som litt reklame på min blogg.... Håper dere får bedre vær etter hvert. Nydelige soloppganger og -nedganger her!

    SvarSlett
  9. Den som bor på Nordvestlandet må ut i all slags vær, ellers blir det smått med trim. Ekstra godt å komme inn igjen etter en regnværstur. Det er mildt her også, men regnet holder seg borte. Har vært til fysikalsk behandling i dag, både i basseng og øvelser på benk. Blodtrykkskontroll hos legen etterpå. Det er vel det vi kaller reparasjonsalderen som slår til. Så må jeg prøve å senke skuldrene, men jeg må visst øve meg på det....

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  10. Grattis i efterskott! :)
    Vackra rosor!

    SvarSlett
  11. Det är tur att det finns bra kläder så att man kan vara ute i alla slags väder. Är man bara torr så kan det vara härligt att vara ute i regnet. Som hundägare är jag ute varje dag, i alla väder och regn stoppar inte mig heller.

    SvarSlett
  12. Ja takk til begge deler; både avslapping og tur. Det er da vi blir mest fornøyd.

    SvarSlett
  13. Det var en god ide. Å gå tur i "drittvær" er egentlig ganske deilig, det.. så lenge en ikke fryser eller blir klissvåt. Finnes jo så mye praktiske klær nå.. Desverre blir det lite gåing for mitt vedkommende for tiden.. Så mye annet å holde på med i førjulstiden. MEN snart skal jeg ut å gå masse, igjen. Gleder meg. Forresten; Gratulerer med overstått.

    SvarSlett
  14. Best å kose seg inne i sånt vær ja! Vi har det samme været her også! Nydelig bukett, og gratulerer så mye med overstått!

    SvarSlett
  15. That does look cold and wet! Love the shot with the roses.

    SvarSlett
  16. So beautiful bouquet - enjoy your day Anne-Maria!

    SvarSlett
  17. "ufyseleg" - vilket fantastiskt ord!
    Nog såg rosenbuketten ut att vara en större njutning än det där vädret. Grattis i efterskott!
    Promenadutmaningen såg intressant ut, jag hänger på!

    SvarSlett
  18. Flott å komme inn til vakre blomster etter en slik tur. Men det er deilig å gå uansett!
    Jeg vil også gratulere - bedre sent enn aldri! Hilsen Tove

    SvarSlett
  19. Vilken vacker bukett och rosor är rosor de vackraste av dem alla. Grattis i efterskott

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.