torsdag 27. august 2015

Ripsbærgelè

Det er framleis mykje bær
i ripsbærbuskene
så eg sender på nytt
innlegget med 
oppskrift på 
Ripsgelè. 










Dette er årets produksjon. 
Mindre enn før,
men det er fleire glas
igjen frå i fjor.
Ripsgelè er haldbar
i lang tid når den står kjøleg. 






mandag 20. august 2012


Ripsgelè

Det er tid for å prekvere bæra i hagen.
(prekvere = stelle, lage til)

Ripsbær er det mest av.

I år gjorde eg det på gamlemåten.
Gelèn vart for tynn i fjor då eg skulle vere effektiv 
og brukte saftkokaren.

Eg lagar alltid nok til mange glas. 
Kjekt å kunne gi vekk òg.. 
Mi store glede er at borneborna kallar ripsgelèen 
farmorsylte ♥
som dei likar å ha på skiva eller rundstykket  
Tiåringsjenta: 
"Yess, i år er farmorsylta perfekt " ♥

Ripsgelè smakar godt til vafler.
Det var fint ver og kos ute den dagen.
Eg har aldri vore flink med vafler, men no brukar eg 
mormor Inger si oppskrift 
Desse vaflene er nydelege ! 

Ripsgelèen lagar eg etter mor mi si oppskrift,
 1 kg sukker til 1 liter silt ripssaft.
Det er mykje sukker, men til gjengjeld blir gelèen 
vellukka, stiv og fin.





9 kommentarer:

  1. Er så enig med deg - bruker samme oppskrift og har lagd noen glass i år jeg også :) Med etiketter som jeg sendte deg på mail en gang :) Klem til deg fra meg !

    SvarSlett
  2. Ja ripsgele må en ha.Og godt med sukker må det være i den.
    Jeg håper også at jeg har laget nok til å kunne gi bort noe i julegaver.
    Ønsker deg ei herlig helg :)

    SvarSlett
  3. Det så veldig godt ut :)
    Heldige barnebarn som får hjemmelaget ripsgele!

    Husker min mormor pleide å lage det på hytta da jeg var liten.

    Ha en fin dag,
    klem

    SvarSlett
  4. Så gott det ser ut med våfflor och vinbärsgelé! Svart vinbärsgelé är också gott men nu är det länge sedan jag gjorde någon!
    Ha en skön kväll!

    SvarSlett
  5. Jeg venter på bedre vær så jeg kan plukke rips til gele. Bæra må jo være tørre hvis geleen skal bli stiv, og ikke koke for lenge selvfølgelig. Jeg bruker også en kilo sukker på en liter saft.
    Geleen din ser perfekt ut, og kan nok nytes bådetil vaflene hjemme og gis bort i gave.

    Ønsker deg en fin torsdagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  6. Flott og nydelig gele du har laga !
    Her er ripsa ferdig for i år ... dessverre ikkje gele dette året , men har litt igjen frå i fjor .
    Ønsker deg fine sensommerdager .

    SvarSlett
  7. Bruker samme oppskrift jeg også..prøver litt mindre sukker, men bruker til gjengjeld mange umodne bær..og så bruker jeg saftkokeren:)
    Må bare lages hvert år;)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.