søndag 3. november 2013

Krevjande

å gjere seg fortruleg med nye ting.
No er den nye PC-en
kjelde til mange kjensleutbrot....
 
 Utsjånaden er bra,
men innmaten treng eg tid til å bli betre kjent med.
 
  Windows 8
krev si kvinne.....
 
Eg har kava og funne ut av mange datamaskiner sidan
tidleg på 1980 talet og erfaringa er at
 tolmod er den beste venn
ein kan ha.
Men no er det slik at eg er ikkje av dei
mest tolmodige.. :(
 
No skal eg gå meg ein tur, nyte sola og
dei nydelege fargane,
og " gi katten i dataen ".
 
God søndag til deg òg !
 
Anne-Mari
 
 
 
 
 
 
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Fornuftig!
    Ut på tur aldr i sur ;-)
    Gratulere med ny PC forresten.
    Tenkje dokke vert venner.. tilslutt!

    Søndagsklem

    SvarSlett
  2. Heldige du som kan gå ut og nyte sola!
    Her har verdens største "snøkjerringer" lavet ned i et par
    timer og gjort bakke og trær helt hvite. Temperatur så vidt på plussida,
    så i morgen er snøen ratt borte.
    Gratulerer med ny PC. den var veldig pen å se på i hvert fall :)
    Er Windows 8 veldig ulik tidligere versjoner ettersom du træler
    så fælt? Jeg tok letteste vei og ba pent dataansvarlig på skolen
    om hjelp hver gang det kom ny PC i hus her. Men nå er det
    slutt på de tider, så nå får jeg bare håpe at den jeg har varer
    riktig lenge.
    Ha en god dag videre - håper frustrasjonen forsvant i finværet :)

    Klem, Kari

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Mens du venter på at alt fungerer som du vil.kan du nyte synet av den lekre maskinen. Så heldig du er som kan nyte sola! Her har det snødd og sludda, og vi har gått tur i sørpa. Litt tungt og vått, men selbuvottene bestod prøven nok en gang. Ulla er fantastisk selv om den er våt.

    Fortsatt god søndag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Det går seg til det der skal du se...har akkurat samme jeg også og var itt småsint i børjan...klem, Anne <3

    SvarSlett
  5. Hei på deg;)
    Pc og mac!!!? I "morgen" så kan du denne pcen også. Men det er greit å gå seg en tur i det flotte høstværet.
    Nyt kvelden;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  6. Lykke til med ny PC og jeg gleder meg å se deg. Jeg håper du hadde deilig tur ute med høstvinden og sol også. Ha en hyggelig kveld... og ha medgang med din PC. Klem fra Viola.

    SvarSlett
  7. Forstår veldig godt frustrasjonen - fekk sjølv windows 8 då eg fekk meg ny PC! Heldt på å klikke! Eg er eit vanedyr som hatar forandring og plutselig vart alt nytt!! Er enno ikkje heilt fortruleg med den men det går seg til. Synest ein del ting var enklare og betre på den gamle.
    Veldig stilig var den iallefall! Lukke til med tilvenninga:)
    Nydeleg dag i dag! Vart nok ein tur ut i øyane på oss;)
    Kjem snart meir på fotobloggen;)
    Ynskjer deg ei fin ny veke!
    God klem frå meg:))

    SvarSlett
  8. Tøffe deg :) Her tviholder jeg på det gamle, kjære, som alltid virker... :) Men det kommer vel en dag....
    Klem fra Inger :)

    SvarSlett
  9. Jeg føler med deg og har forstått at windows 8 virkelig krever sin kvinne (og mann - jeg har ikke prøvd det ut men har hørt mannens kaving i etasjen over da han prøvde;) Jeg har holdt meg til Mac siste årene og tror jeg fortsetter med det. Her er det meste stort sett likt og det passer meg veldig godt;)

    Lykke til med nye pc-en, tenker at det plutselig sitter jeg:)
    Varm klem og god ny uke til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  10. Skjønner frustrasjonen din,ikkje alltid så kjekkt med nye ting for når ein er godt vant med ein ting og skal prøve noko nytt og det ikkje heilt fungerer så blir ein lei men ein tur ut gjere alltid godt:)

    Men kjekkt med ny PC når ein kommer inn i det:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.