torsdag 7. november 2013

Fargane mine

Dei fargesprakande synsinntrykka om hausten
treff meg heilt og fullt.
Kanskje fordi eg føle meg vel i klede 
med desse fargane.


Den gode kjolen i ullbouclè skreiv eg om

Når eg skal vere fin har eg ofte på meg denne
toppen ( Save the Queen )
til mørkeblått skjørt.
Eit tidlaust antrekk som eg har
brukt i mange år.


Jakka i silke ( Renato Nucci ) brukar eg til både
skjørt og bukse, gjerne til toppen ovanfor,
alt etter kor pynta eg vil vere. 


Eg har ikkje stor garderobe, 
men når eg skal kjøpe finekle går eg ofte til
Kleda eg finn der er tidlause og
 eg kan ta dei fram igjen år etter år. 

Eg brukar sjølsagt kle i andre fargar òg,
men når eg kjem inn i ein butikk fær blikket raskt
til stativ med kle i oransje og brunt.
Har du favorittfargar ?


Anne-Mari






17 kommentarer:

  1. Ja, med disse fargene er du klart en "høst" :) Garderoben forteller mye om mennesket. Min består nok mer av "sommer" - pastellfarger - klare farger er det jeg liker best :)
    Ha en nydelig torsdagskveld, og velkommen innom meg for å delta i feiring og gi bort!! Klem

    SvarSlett
  2. Stilig dame i en flott kjole. Du kler virkelig den fargen AMO!
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  3. For ei flott dame du er :)) Dette var fargene dine uten tvil :)
    Jeg kler ikke slike farger :/ Er sommer og kler de litt kalde fargene.

    Gode klemmer fra meg ♥

    SvarSlett
  4. Flott høst, flotte klær og flott dame! :-) Jeg heller nok mot brunt, og grått for tia.

    SvarSlett
  5. Hei;)
    Skjønner at høsten har dine farger når du viser frem litt av garderoben. Den strikka kjolen din er nydelig;)
    Fin kveld til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    Takk for kommentaren i dag;) Det er innført jaktforbud på "kaniner" i noen uker;))

    SvarSlett
  6. Du har funne dine fargar. Sjølv kler eg meg i kaldare fargar...

    SvarSlett
  7. Høstens farger er varme og sprakende! Du kler høstfarger veldig godt Anne-Mari! :) Jeg liker beige/brune, korall og blå klær. (Varierer litt med årstidene..)
    Tusen takk for kommentar hos meg! Så kjekt at du likte Kate Morton-tipset! ;)
    Ha en fin kveld! *Klem til deg*

    SvarSlett
  8. Nydelige farger! Høsten er en fantastisk tid :-) likte spesielt godt den toppen du har ! Ha en super kveld!

    SvarSlett
  9. Härliga färger, på både växter och kläder!

    SvarSlett
  10. Det var fine haustfargar, både på kle og buskar:) Likar veldig godt haustens palett, men helst utandørs;) Når det gjeld kle endar eg som regel opp med turkis/blå-tonar. Det føler eg meg mest vel i! Trur ikkje eg har eit einaste plagg i gyldne fargar. Godt me er forskjellige elles hadde det vorte bra kjedelig!
    Ha ein fin kveld:)
    Klem frå meg!

    SvarSlett
  11. Nydelige farger på bildene dine!
    Du kler virkelig fargene! Jeg husker den kjolen din fra et tidligere innlegg - kjempefin!! :-)

    SvarSlett
  12. Fina bilder på härliga höstfärger!
    Gillar dem både i naturen och på kläder.
    Jag var på färganalys för många år sedan.
    Fick lära mig att jag är en höstmänniska.
    Fast det visste jag ju innan....

    SvarSlett
  13. Så flott du er i slike flotte farger:)haustfarger er flotte sjølv om eg ikkje kler dei fargene men meir mot nøytrale farger:)
    Ønsker deg ein fin fredag og ei riktig god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  14. Stilig innlegg! Det er nok dine farger, dette!
    Nå er det hvitt på marka her, og det ser ut til at vinteren har tatt grep. I morgen skal vi ha basar til inntekt for Demensaksjonen. Helselaget arrangerer, og vi håper det kommer mye folk. Nå venter støvsugeren og vaskebøtta....

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  15. Nydelige farger som kler deg godt, er nok derfor du blir trukket mot de også. Husker innlegget om kjolen, den er så fin:)
    Jeg er veldig glad i blått men er ganske kjedelig i farge på klær, jeg ender som oftest opp med sort, hvitt eller grått.

    klem til deg
    Hanne:)

    SvarSlett
  16. For et flott innlegg! Hilsen Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.