tirsdag 9. oktober 2012

Sol ute, baking inne

Eg er nok litt snål for i dag når endeleg
sola skein ute vart eg inspirert til
matlaging inne.

 Fekk nokre epler av ei dame.
Desse måtte eg gjere noko med.

 Laga eplepai.
  Oppå ligg smør som gir ei
sprø overflate når den er steikt, 
NYDELEG !
Oppskrifta har eg funne hos

Brødskuffa var tom, og
mange munnar skal mettast no i haustferien.
Ein og ein halv pose
ferdigblanda mjøl til Grovbrød
er nok til to store brød.

Kjekt å ha ei svigerdotter som tok
seg av pizzabakinga.

Ferdig steikt
 
Paien smakar godt med vaniljeis eller
kremfløyte.

Namm..  ♥

No skal det seiast at to pizza var i overkant mykje
så det blir nok til lunsj i morgå.

Det vart tid til å nyte sola ute 
innimellom bakinga.
Dagen har vore god :)

Klem frå Anne-Mari
 


9 kommentarer:

  1. Til deg skulle jeg gjerne kommet både på pizza, nystekte brød, og ikke minst den paien som så nydelig ut. Alltid noe nytt å lære her på bloggen for det å legge så mye smør oppå for å få den sprø, var nytt!
    Har forresten også ei sånn vekt på kjøkkenet mitt.
    Ha ei fortsatt god uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Å den paien så god ut;) Vi har bare undervarme i gassovnen på hytta, så det blir dårlig med baking!! Bakte boller på søndagen, skal ta bilder neste gang jeg gjør det;)))
    Den kjøkkenvekten din er utrolig fin. Mormor hadde en slik...
    Kos deg på fjellet;))

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Så flink du er. Den paien ser helt nam-nam ut.
    Er så herlig med sol. Har vært på fjellet i dag - første turen på snø.

    Klem, Inger

    SvarSlett
  4. For ei herlig kjøkkenvekt<3

    Og herlig mat også, kjenner at jeg må la være å gå inn på blogger når jeg er sulten - blir mye nattmat på meg for tiden:D

    Nattaklem til deg,
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Så deilig innlegg! Mat i lange baner. Og sol. Og smil.
    :-)
    Ha fin dag!
    Klem herfra.

    SvarSlett
  6. Så herlig innlegg med så masse nydelig mat,koselig og inspirerende!Ønsker deg en fin onsdag!Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  7. Dette såg godt ut! Den type pai pleier eg også å lage, men har ikkje prøvd den med eple, berre med jordbær og blåbær. Den er enkel og god!

    SvarSlett
  8. Å hildrande du kor deilig......
    Ja, det er så typisk....når finværet endelig kjem får ein energi og då må det selvfølgelig lagast noko innadørs :))
    Det såg virkelig fristandes ut alt saman. Viktig å kose seg med god mat.....sjølv om bukseliningen kan sprenge på av og til :D Får ta seg ein tur ut i det fri å mosjonere litt då.
    Ha det godt og kos Dåkke i haust ferien!!!

    SvarSlett
  9. Åh, kunne nesten kjenne lukta av alt det deilige nystekte bakverket! Nam, nam! :-)

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.