tirsdag 20. september 2011

Prunus domestica..


Plommer, Prunus domestica (latin)
Det blir sagt at skal du ha frukthage bør
plommetreet vere det tredje treet du planter.
Etter epletre og pæretre..
Plommer har vore dyrka i tusener av år, først i Lilleasia
så Hellas, Roma og vidare til resten av Europa.

Eg er så heldig å bu nær barndomsheimen min der gamle
plommetre gir oss frukt nesten kvart år.
I år har det vore mest Opal-plommer.
Akkurat no er det litt gule plommer på eit tre som
er så gamalt at det ser ut til å ramle ned snart :-(



Eg likar godt å hermetisere plommer :-)
Og så er det kjekt å ha så mykje at eg kan gi vekk, ta
med i veska når eg fær på besøk :-)
Det er alltid vellukka !



Eg har igrunnen trudd at slik mat ikkje kan etast kvar dag...
men no har eg lært noko nytt:
Plommer er livgivande og styrkande, stimulerande for nervane
og vederkvegande for overanstrengte.(!!!)
 Dette er påstandar frå Messèquè,
som vidare hevdar at plommer framfor alt bør anbefalast
til revmatikere, til giktpasientar og til personar som lider av nyrestein,
åreforkalkning, forstoppelse og leversjukdom.

Seinare forskning viser at plommer har høgt innhald av
antioksidanter som er bra for cellene våre :-)

Så til alle som har tilgong på plommer, et av hjertens lyst !

Klem frå Anne-Mari

2 kommentarer:

  1. Kjekt og sjå og lese Anne Mari,synest det er så mange som har vorte mykje flinkare til å sjå verdien av gamle mat tradisjonar. Pernillelise.

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk for informasjonen! Da spiser vi på!


    Klem

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.