fredag 16. september 2011

Det gode liv II

Endeleg har eg fått PCen på bordet igjen,
den har fått full overhaling på garantien så no er eg glad og nøgd.
No vil eg  halde fram med å vise noko av det eg set pris på i
kvardagen

Dette skiltet som svigerdotter Tanja har laga
gir varme i sjela..


Når eg går mine daglege turar med Bessie er det
mykje å glede seg over

som denne nydelege Georginen utfor døra
til Bessie si matmor.

 I nærområdet,som dokke
hugsa er finaste stad på jord ;-)  
har eg glede av å nyte synet av Rognebær


På norsk folkemunne:
"høyt henger de- og sure er de, sa reven "


Rogna skal ha sterke magiske krefter, og er blitt brukt som
tuntre både i Skottland og Finland for å verna mot alt vondt.
rognebæra kan nyttast i til dømes rognebærgelè, og den er ein
viktig ingrediens i brennevinet Gammel Dansk !

Det eg er mest glad for når eg ser all rognebæra er sagnet:
"mye rognebær på treet betyr lite snø til vinteren, for
treet klarer ikke to tunge bører same år"

Eg vil gjerne ha snø på fjellet, men ikkje her i lavlandet så
ditta ordtaket likar eg.


 Til slutt vil eg slå eit slag for Nypa, eller "Jupa"
som er namnet her i Tuå...
Nypa burde me bruke mykje meir, den har
eit svært høgt innhald av C-vitamin.
Ingen andre norske frukt eller bær har så mykje.
Gjennom åra har eg laga nokre glas med nypesyltety, men ikkje
denne sommaren.
Eg ser på det som eit luksus-syltety fordi det er så mykje
plukkarbeid å rense dei, men resultatet er glimrande.

Eg ynskjer alle ei fin helg !

Klem frå Anne-Mari

2 kommentarer:

  1. Veldig bra at du er i gang!
    DET likar eg :)

    Vakre bilder du delar..
    Hugsar godt då vi plukka juper rundt mormors hus..:)

    Hærleg det skiltet du har fått av svigerdottera!

    Ønskar deg ei god helg ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  2. Så bra! Det er så fine farger ute nå, og så klar luft! Heldig du som kan være mye ute! God helg til deg og dine!

    Line

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.