søndag 28. juli 2019

Sommar

Varmerekorder
og deilig dessert.


Nyt dagane !




3 kommentarer:

  1. Deilig med jordbær, men jeg synes bringebær er enda bedre. Men smak og behag. Blant de 20 sunneste bær, frukt og grønt er hele syv av dem røde. Og bringebær er sunnere enn jordbær.
    Det var dagens undervisning.
    Men du må ta en titt på bloggen min nå. For nå er vi i Myre i Vesterålen. Utrolig vakkert. Og et nytt innlegg kommer i dag.
    Jeg sier dette fordi du har fulgt med på turen.
    Vi kom tilbake til Oslo i går - da var det 29 grader i skyggen, og inne var det glovarmt. I dag er det 12 grader, vind og småregn. Snakker om overgang - men jeg synes det er godt.
    Gode dager ønskes av Tove/fargeneforteller.

    SvarSlett
  2. Ja, det har vært varmerekord! :) Heldigvis kan varmepumpen gjøres om til AC. Men på hotellet vi bodde på i Rosendal var det verken AC eller vifter. Det ble en litt vel varm natt. Skal fortelle om turen til Baroniet i Rosendal i mitt neste blogginnlegg. ( Men nå i natt kom regnet og det gjorde godt ).

    SvarSlett
  3. Så herlig! Jordbær er sommersmak. Her i nord kan jeg ikke skryte av varmerekord. Jordbæra modnes sakte, men jeg har funnet moden blåbær. Nyt sommeren!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.