lørdag 26. mai 2018

Haren


Den vesle haren og 
den store kjerringa fekk seg ei kraftig støkk
i det spesielle møtet....

Etter nokre timar på fjelltur måtte eg finne ein
stad der ingen menneske kunne sjå meg,
eg måtte....
Godt skjult frå råsa sette eg meg ned,
brått såg eg rett inn i augene på eit dyr mindre enn ein halv meter unna !!!
Den var nok fengsla over strålen frå meg, hahaha....
Den sat musestill så lenge at eg fekk
leite fram mobilen og ta bilde, men då var det nok,
Den sprang for livet.....

Ei utruleg oppleving !!










4 kommentarer:

  1. Så söt den är! Vilken fin upplevelse!

    SvarSlett
  2. Så artig! Supert at du fikk tatt bilde. Blinkskudd! Da er vi snart på farten til Gardermoen. Fly til Kirkenes i morgen tidlig, og så venter nok dårligere vær. Men det får vi gjort fint lite med. Vi gleder oss....

    Klem

    SvarSlett
  3. Det var ikke enkelt å få øye på denne haren. Det er et fint eksempel på hvor mye fargene betyr i naturen. Fargene er naturens sterkeste signalsystem, men her brukes de til kamuflasje. Så nydelig den er! Og så bra at vi kan ta bilder med mobilen også!
    En artig historie! Kos deg i sola. Hilsen fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett
  4. For en opplevelse for både deg og haren!!!! Jammen godt du klarte å ta bilde av den! Utrolig morsomt å se harene. Ha en vakker forsommerdag!

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.