fredag 26. mai 2017

Tur til Trondheim


Eg fylgde Vigdis syster mi til 
St. Olavs Hospital i Trondheim 
der ho hadde ein operasjon i ei auge.

Medan ho var til behandling gjekk eg tur
til byen

Nidarosdomen


Idylliske gamle sjøhus


Det er fint i Trondheim.

Me tok ekspressbuss begge vegane.
Ein fin måte å reise på sjølv om det tok mange timar.
Det er sjeldan me har så lang tid til å
prate med kvarandre,
og me vart ikkje lens for samtaleemne....;)

Vel heime kom Vigdis med gåve fordi
eg fylgde henne.
eg vart glad for
 det flotte rosentreet 










7 kommentarer:

  1. Se der, du.. Dette var kjente bilder.. Dette er jo noen av de flotteste og mest kjente motivene i byen. Lurt å kunne kombinere "en god gjerning" samtidig med en runde rundt i byen. Klem fra en "trønder"..

    SvarSlett
  2. Trondheim ser jättefint ut! Det var värt resan kan jag tro. Kram

    SvarSlett
  3. Trondheim er er flott by, men det er lenge siden jeg har vært der. Nydelige roser du fikk av din søster, som takk for at du fulgte henne til sykehuset:)

    SvarSlett
  4. I love the second picture. Perspective, line of water and colours.

    SvarSlett
  5. Trondheim lockar mig :) Det är en vacker stad i bild - och jag tänker att den är än mer så i verkligheten. Och Nidarosdomen - ett m ste att de :) Den är med på min Bucketlist!

    SvarSlett
  6. So pretty houses by the water, hope, it's gone all right with the surgery.

    SvarSlett
  7. Så fint at dere kan støtte og hjelpe hverandre!
    Trondheim er en vakker by - hyggelig å spasere der.
    Hyggelig også å få en vakker blomst som takk.
    Hilsen fra Tove/fargeneforteller

    SvarSlett

Eg set stor pris på at du legg igjen ein kommentar :-)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.